Зустрічайте Inster – найдешевший електрокар від Hyundai! — photo 11540

Зустрічайте Inster – найдешевший електрокар від Hyundai!

28.06.2024
3 хвилини на прочитання

Inster – це повністю електрична версія субкомпактного кросовера Casper, який відрізняється подовженою колісною базою та більш простим оснащенням салону. На відміну від Casper, який доступний виключно в Кореї, Inster також продаватиметься в Європі, на Близькому Сході та в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні

Зустрічайте Inster – найдешевший електрокар від Hyundai! — photo 2

В чому відмінності Inster від Casper?

Inster значною мірою запозичив дизайн Casper 2021 року, але додав кілька електричних мотивів, щоб уникнути звинувачень у чистому плагіаті. У нього рельєфні бампери, 15- або 17-дюймові колеса на вибір, а також яскравіші світлодіодні ліхтарі спереду і ззаду. Однак, більш важливим є те, що Inster підріс – він на 230 мм довший за Casper, а колісна база подовжилася на 180 мм. Незважаючи на значне розширення, Inster зберігає компактні розміри. В довжину він має 3825 мм, 1610 мм в ширину і лише 1575 мм у висоту, з колісною базою 2580 мм

Зустрічайте Inster – найдешевший електрокар від Hyundai! — photo 3

В Європі Hyundai Inster позиціонуватиметься між сегментами A-SUV (Toyota Aygo X, Suzuki Ignis) та B-SUV (Jeep Avenger, VW T-Cross). Крім того, Hyundai анонсувала майбутню версію Inster Cross з “більш міцним дизайном”

Дизайн інтер’єру також значною мірою запозичений у моделі з ДВЗ, але з технологічними оновленнями та різними варіантами кольорів тканинної оббивки. Перед очима тут два 10,25-дюймових дисплея, значно більшими, ніж у Casper. Залежно від комплектації, оснащення може включати бездротову док-станцію для зарядки, 64-кольорове світлодіодне освітлення, підігрів передніх сидінь, люк і повний набір функцій безпеки ADAS

Зустрічайте Inster – найдешевший електрокар від Hyundai! — photo 4

Всі сидіння можна скласти, причому другий ряд може зсуватися і відкидатися, а також встановлюється опціональна передня лавка. Багажник має об’єм 280 літрів, який може збільшитися до 351 літра в залежності від положення заднього диванчику

Цікаві характеристики!

Базова модель оснащена одним електродвигуном потужністю 95 к.с. (71 кВт) і 147 Нм крутного моменту. Енергія надходить від акумуляторної батареї ємністю 42 кВт-год, що дозволяє йому проїжджати понад 300 км між підзарядками

Зустрічайте Inster – найдешевший електрокар від Hyundai! — photo 5

Для тих, хто бажає отримати більше, версія Long Range оснащена більш потужним електродвигуном потужністю 113 к.с. (84,5 кВт). Він поєднується з дещо більшим акумуляторним блоком ємністю 49 кВт-год, що забезпечує найкращий у своєму сегменті запас ходу за тестом WLTP – 355 км. Ці характеристики значно кращі, ніж у корейського Kia Ray, єдиного іншого електромобіля, що базується на платформі Hyundai/Kia K1

Завдяки швидкій зарядці постійним струмом потужністю 120 кВт, Inster може зарядитися на 10-80% всього за 30 хвилин. При підключенні до більш поширеної розетки змінного струму потужністю 11 кВт повна зарядка займе 4 години для стандартної моделі або 4 години 35 хвилин для моделі Long Range. Крім того, функція V2L дозволяє заряджати інші пристрої, такі як електровелосипеди, самокати або туристичне спорядження

Зустрічайте Inster – найдешевший електрокар від Hyundai! — photo 6

Довгоочікуванний дебют

Новий Inster надійде у продаж в Кореї цього літа, після його дебюту на Міжнародній виставці мобільності в Пусані 2024 року. Поступово він з’явиться в Європі, на Близькому Сході та в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, а ціни будуть оголошені пізніше. Судячи з розміру та позиціонування на ринку, він стане найдоступнішим електромобілем від Hyundai

Читати далі

Схожі записи
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу

Компанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році  Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]

26 Грудня 2025
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу — photo 67011
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів

Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів  Tesla ще у 2017 році запровадила […]

26 Грудня 2025
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів — photo 66996
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню

Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]

26 Грудня 2025
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню — photo 66981
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу

Компанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році  Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]

26 Грудня 2025
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу — photo 67011
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів

Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів  Tesla ще у 2017 році запровадила […]

26 Грудня 2025
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів — photo 66996
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню

Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]

26 Грудня 2025
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню — photo 66981
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK