Inster – це повністю електрична версія субкомпактного кросовера Casper, який відрізняється подовженою колісною базою та більш простим оснащенням салону. На відміну від Casper, який доступний виключно в Кореї, Inster також продаватиметься в Європі, на Близькому Сході та в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні

В чому відмінності Inster від Casper?
Inster значною мірою запозичив дизайн Casper 2021 року, але додав кілька електричних мотивів, щоб уникнути звинувачень у чистому плагіаті. У нього рельєфні бампери, 15- або 17-дюймові колеса на вибір, а також яскравіші світлодіодні ліхтарі спереду і ззаду. Однак, більш важливим є те, що Inster підріс – він на 230 мм довший за Casper, а колісна база подовжилася на 180 мм. Незважаючи на значне розширення, Inster зберігає компактні розміри. В довжину він має 3825 мм, 1610 мм в ширину і лише 1575 мм у висоту, з колісною базою 2580 мм

В Європі Hyundai Inster позиціонуватиметься між сегментами A-SUV (Toyota Aygo X, Suzuki Ignis) та B-SUV (Jeep Avenger, VW T-Cross). Крім того, Hyundai анонсувала майбутню версію Inster Cross з “більш міцним дизайном”
Дизайн інтер’єру також значною мірою запозичений у моделі з ДВЗ, але з технологічними оновленнями та різними варіантами кольорів тканинної оббивки. Перед очима тут два 10,25-дюймових дисплея, значно більшими, ніж у Casper. Залежно від комплектації, оснащення може включати бездротову док-станцію для зарядки, 64-кольорове світлодіодне освітлення, підігрів передніх сидінь, люк і повний набір функцій безпеки ADAS

Всі сидіння можна скласти, причому другий ряд може зсуватися і відкидатися, а також встановлюється опціональна передня лавка. Багажник має об’єм 280 літрів, який може збільшитися до 351 літра в залежності від положення заднього диванчику
Цікаві характеристики!
Базова модель оснащена одним електродвигуном потужністю 95 к.с. (71 кВт) і 147 Нм крутного моменту. Енергія надходить від акумуляторної батареї ємністю 42 кВт-год, що дозволяє йому проїжджати понад 300 км між підзарядками

Для тих, хто бажає отримати більше, версія Long Range оснащена більш потужним електродвигуном потужністю 113 к.с. (84,5 кВт). Він поєднується з дещо більшим акумуляторним блоком ємністю 49 кВт-год, що забезпечує найкращий у своєму сегменті запас ходу за тестом WLTP – 355 км. Ці характеристики значно кращі, ніж у корейського Kia Ray, єдиного іншого електромобіля, що базується на платформі Hyundai/Kia K1
Завдяки швидкій зарядці постійним струмом потужністю 120 кВт, Inster може зарядитися на 10-80% всього за 30 хвилин. При підключенні до більш поширеної розетки змінного струму потужністю 11 кВт повна зарядка займе 4 години для стандартної моделі або 4 години 35 хвилин для моделі Long Range. Крім того, функція V2L дозволяє заряджати інші пристрої, такі як електровелосипеди, самокати або туристичне спорядження

Довгоочікуванний дебют
Новий Inster надійде у продаж в Кореї цього літа, після його дебюту на Міжнародній виставці мобільності в Пусані 2024 року. Поступово він з’явиться в Європі, на Близькому Сході та в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, а ціни будуть оголошені пізніше. Судячи з розміру та позиціонування на ринку, він стане найдоступнішим електромобілем від Hyundai
Читати далі
Схожі записиКомпанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]
26 Грудня 2025
Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів Tesla ще у 2017 році запровадила […]
26 Грудня 2025
Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]
26 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі