Зустрічайте серійний електричний позашляховик Smart #5

16.06.2024
Зустрічайте серійний електричний позашляховик Smart #5 — photo 10832
  • Серійна версія Smart #5 вперше з’явилася в Китаї
  • Довжина позашляховика становить 4705 мм, а колісна база – 2900 мм
  • На вибір буде запропоновано чотири варіанти силових агрегатів, RWD та AWD, потужністю від 335 к.с. до 637 к.с.

Минуло лише кілька тижнів з моменту дебюту Smart Concept #5 на Пекінському автосалоні 2024 року, але вже з’явилися фотографії та технічні характеристики серійної версії

Згідно з інформацією Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT), серійна версія Smart #5 має довжину 4705 мм, ширину 1920 мм і висоту 1705 мм, а колісна база складає 2900 мм. Це робить його на 265 мм довшим за кросовер №3, який наразі є найбільшою моделлю в лінійці Smart

Зустрічайте серійний електричний позашляховик Smart #5 — photo 2

За розмірами Smart #5 нагадує нову Honda CR-V, хоча й має на 20 см довшу колісну базу. Фактично, він конкурує з такими автомобілями, як BMW X3, Audi Q5 і Mercedes GLC, наближаючись за розмірами до Tesla Model Y

Серійна версія має помітно менший дорожній просвіт порівняно з концепт-каром, замінивши позашляхові шини на більш стандартні. Вона також втратила багажник на даху, двері, що відкриваються назустріч, та екрани для підвіски, встановлені на крилах. Тим не менш, модні світлодіодні фари і задні ліхтарі лишились, як і ручки дверей, що зливаються з поверхнею кузова

Зустрічайте серійний електричний позашляховик Smart #5 — photo 3

На фотографіях представлені різні аксесуарів Smart #5, включаючи спортивний варіант з червоними акцентами та відповідними гальмівними супортами, які зазвичай зустрічаються у флагманських комплектаціях Brabus для моделей Smart EV

Фотографій інтер’єру поки що немає, але є припущення, що він може бути схожим на концепт. Останній вирізнявся потрійним екраном на панелі приладів. На відміну від чотиримісного концепту, серійна модель має більш практичну п’ятимісну компоновку

Чотири варіанти силових установок

Повністю електричний позашляховик буде пропонуватися з чотирма варіантами силових установок. Задньопривідні варіанти RWD будуть генерувати 335 к.с. (250 кВт) або 358 к.с. (267 кВт) від одного, встановленого ззаду електродвигуна. В обох конфігураціях енергія буде надходити від літій-залізо-фосфатної (LFP) батареї

Зустрічайте серійний електричний позашляховик Smart #5 — photo 4

Також буде два варіанти повнопривідної AWD версії, але з нікель-марганцево-кобальтовими (NMC) батареями. Вони будуть працювати в парі з електродвигуном потужністю 221 к.с. (165 кВт), встановленим спереду, і 358 к.с. (267 кВт) або 416 к.с. (310 кВт / 422 PS), встановленими ззаду. Таким чином, флагманський Smart #5 AWD розвиватиме потужність до 637 к.с. (475 кВт), що робить його досить серйозним конкурентом іншим потужним компактним кросоверам 

Зверніть увагу, що концепт Smart #5 використовує 800-вольтову архітектуру, запозичену у материнської компанії Geely. Таким чином, акумуляторна батарея ємністю понад 100 кВт-год може заряджатися від 10 до 80% всього за 15 хвилин. Компанія також заявила, що запас ходу за WLTP складає 549 км. Очікується, що аналогічні показники будуть і у серійної версії, особливо у флагманській комплектації

Smart, спільне підприємство Mercedes-Benz і Geely, підтвердив, що серійний #5 дебютує у другій половині 2024 року. Очікується, що крім Китаю, модель також буде пропонуватися в Європі

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK