На виставці Bharat Mobility Global Expo 2025 дебютувала електрична мікровантажівка Tata Ace Pro, призначена для доставки «останньої милі». Ace Pro доступна у двох варіантах: повністю електричному та двопаливному (бензин + CNG)
Дизайн: знайомі форми з новими акцентами
Tata Ace Pro зберегла конструкцію з кабіною над мотором, як у свого попередника Ace Zip, який дебютував у 2010 році. Оновлено зовнішній вигляд, проте дивні пропорції, що стали впізнаваною рисою моделі, залишилися. Передня частина тепер має круглі галогенні фари, поєднані чорною декоративною вставкою, а у бампері розташувалися невеликі повітрозабірники та круглі індикатори. Вантажівка оснащена 12-дюймовими сталевими дисками та має трохи збільшену колісну базу – 1800 мм
Усередині Ace Pro має простий, але достатньо функціональний інтер’єр. Центральною частиною панелі приладів став 7-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, який доповнює цифрова панель приладів. На консолі розміщено кнопки керування та круглий перемикач для вибору передач. У комплектацію входить базова система допомоги водієві (ADAS)
Технічні характеристики: електрика чи двопаливний двигун?
Tata Ace Pro EV побудований на новій модульній платформі, яку компанія називає «унікальною». Електромотор забезпечує крутний момент у 104 Нм і дозволяє перевозити до 750 кг вантажу. Встановлена батарея ємністю 14,4 кВт-год, яка забезпечує запас ходу у 155 км. Така конфігурація робить електричну версію ідеальною для міських перевезень, принаймні, в Індії
Для тих, кому потрібен більший запас ходу, доступний Tata Ace Pro Bi-Fuel. Він оснащений 694-кубовим двоциліндровим двигуном, який працює на бензині та CNG. Сумарний запас ходу становить 280 км. Потужність двигуна – 26 к.с., а крутний момент – 51 Нм, що значно перевищує характеристики попередньої версії Ace Zip
Tata поки не розкрила офіційну дату запуску Ace Pro на ринку та його вартість, але вже приймає попередні заявки в Індії. Новинка обіцяє стати надійним рішенням для малого бізнесу, забезпечуючи економічність та екологічність у різних умовах експлуатації
Цікаво, чи міг би подібний транспорт стати популярним в Україні? Хоча це вже риторичне питання…
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі