На виставці Bharat Mobility Global Expo 2025 дебютувала електрична мікровантажівка Tata Ace Pro, призначена для доставки «останньої милі». Ace Pro доступна у двох варіантах: повністю електричному та двопаливному (бензин + CNG)
Дизайн: знайомі форми з новими акцентами
Tata Ace Pro зберегла конструкцію з кабіною над мотором, як у свого попередника Ace Zip, який дебютував у 2010 році. Оновлено зовнішній вигляд, проте дивні пропорції, що стали впізнаваною рисою моделі, залишилися. Передня частина тепер має круглі галогенні фари, поєднані чорною декоративною вставкою, а у бампері розташувалися невеликі повітрозабірники та круглі індикатори. Вантажівка оснащена 12-дюймовими сталевими дисками та має трохи збільшену колісну базу – 1800 мм
Усередині Ace Pro має простий, але достатньо функціональний інтер’єр. Центральною частиною панелі приладів став 7-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, який доповнює цифрова панель приладів. На консолі розміщено кнопки керування та круглий перемикач для вибору передач. У комплектацію входить базова система допомоги водієві (ADAS)
Технічні характеристики: електрика чи двопаливний двигун?
Tata Ace Pro EV побудований на новій модульній платформі, яку компанія називає «унікальною». Електромотор забезпечує крутний момент у 104 Нм і дозволяє перевозити до 750 кг вантажу. Встановлена батарея ємністю 14,4 кВт-год, яка забезпечує запас ходу у 155 км. Така конфігурація робить електричну версію ідеальною для міських перевезень, принаймні, в Індії
Для тих, кому потрібен більший запас ходу, доступний Tata Ace Pro Bi-Fuel. Він оснащений 694-кубовим двоциліндровим двигуном, який працює на бензині та CNG. Сумарний запас ходу становить 280 км. Потужність двигуна – 26 к.с., а крутний момент – 51 Нм, що значно перевищує характеристики попередньої версії Ace Zip
Tata поки не розкрила офіційну дату запуску Ace Pro на ринку та його вартість, але вже приймає попередні заявки в Індії. Новинка обіцяє стати надійним рішенням для малого бізнесу, забезпечуючи економічність та екологічність у різних умовах експлуатації
Цікаво, чи міг би подібний транспорт стати популярним в Україні? Хоча це вже риторичне питання…
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі