Електропривід — це серце будь-якого електромобіля. Саме тому компанія ZF створила універсальну платформу eDrive SELECT, яка забезпечує неперевершену ефективність, гнучкість та масштабованість, необхідні для сучасного ринку. В епоху стрімкого поширення електромобілів — від динамічних спорткарів до практичних мінівенів — платформа SELECT дозволяє адаптувати електропривід під конкретні вимоги без надмірного ускладнення системи або зростання витрат
Платформа SELECT побудована як цілісний модульний комплекс
Тут кожен елемент — від електродвигуна до програмного забезпечення — спроектований як частина єдиного інтегрованого рішення. ZF розробила всі ключові компоненти власними силами: електродвигуни, інвертори, редуктори, конвертери та програмне забезпечення, адаптуючи їх для використання у системах з архітектурою на 400 і 800 вольт. Результат — електроприводи з максимальним ККД понад 96% і середнім рівнем ефективності понад 93% у WLTC-циклі
Особливістю платформи є уніфікований підхід
Незалежно від конфігурації, рішення виглядає як цілісне інженерне тіло. Модульна архітектура дозволяє швидко масштабувати виробництво та адаптувати окремі компоненти під конкретні потреби автовиробників. Наприклад, електродвигун em:SELECT підтримує широкі варіації потужності — від 75 до 550 кВт — із можливістю вибору типу ротора: асинхронний (ASM), постійно збуджений (PSM) або з незалежним збудженням (SESM). Це дозволяє досягати високої ефективності навіть без використання дорогих постійних магнітів
Інвертори in:SELECT представлені у версіях на основі силікону та карбіду кремнію, забезпечують швидку адаптацію під різні архітектури та потреби клієнта. Модулі трансмісії rd:SELECT оптимізовані для ідеальної взаємодії з двигуном та інвертором, забезпечуючи зниження втрат і підвищення загальної продуктивності. Програмне забезпечення sw:SELECT, побудоване за модульним принципом, включає адаптивні алгоритми керування, такі як OPP (Optimized Pulse Patterns), які суттєво покращують використання енергії. І нарешті, конвертер co:SELECT забезпечує масштабування та розширення базової 800-вольтової архітектури до конфігурацій типу X-in-1 із високим рівнем інтеграції
Сьогодні лише декілька постачальників здатні запропонувати комплексні електроприводи з повним спектром компонентів власного виробництва
ZF входить до цього обмеженого кола, використовуючи свій досвід у більш ніж 5 мільйонах електромоторів, які вже експлуатуються в усьому світі. Технології платформи SELECT застосовуються не лише в легкових авто, а й у вантажівках, автобусах, будівельній і сільськогосподарській техніці
Завдяки концепції “Make your choice” автовиробники можуть обрати оптимальну комбінацію компонентів залежно від цільового призначення: спортивний електрокар, компактний міський автомобіль або ж електричний позашляховик. При цьому зберігається ключова перевага — відсутність надмірної складності та скорочення термінів розробки. Усе це робить платформу ZF SELECT унікальним рішенням для сучасної мобільності
Читать дальше
Похожие записиКомпания BYD демонстрирует рекордные продажи электромобилей, однако на внутреннем рынке Китая она сталкивается с проблемами В мае 2025 года BYD реализовала 382 476 новых энергоэффективных транспортных средств (NEV), что стало лучшим месячным результатом текущего года. Общий объем продаж за первые пять месяцев составил более 1,76 миллиона единиц, в том числе 1,73 миллиона легковых автомобилей. Основной […]
27 June 2025Администрация Трампа понесла существенный удар в деле финансирования зарядной инфраструктуры для электромобилей Окружной судья в Вашингтоне постановил разблокировать миллиардные средства, выделенные Конгрессом на Национальную программу развития сети зарядных станций для электротранспорта. В своем решении судья подчеркнула, что Конгресс одобрил выделение пяти миллиардов долларов на стратегическое развертывание инфраструктуры и создание единой сети для сбора данных и […]
27 June 2025И хотя это пока концепт, фактически перед нами серийный Mercedes-AMG GT 4-Door нового поколения Концепт GT XX оснащен тремоторной силовой установкой на базе осевых электродвигателей Yasa, которые выдают более 1341 л.с. (1000 кВт). Один мотор установлен спереди, а два сзади, они обеспечивают полный привод с динамическим распределением момента. Разгон до 100 км/ч занимает менее 2,5 […]
27 June 2025Читать дальше
Больше об этой теме в нашем блоге