Електромобілі приваблюють високою ефективністю та приємною динамікою, хоча холодна погода інколи різко знижує запас ходу. Несподіване скорочення дистанції під час поїздки у свята або навіть під час звичайних щоденних поїздок може зіпсувати плани. Водночас існують прості способи підготувати авто до морозів і зменшити втрати енергії

Найважливіший крок перед заряджанням — прогріти батарею
У сильний мороз акумулятор охочіше приймає струм після передпускового нагрівання через меню авто. Літій-іонні елементи працюють ефективніше, коли вони теплі, тому прогріта батарея набирає заряд швидше й не знижує потужність під час поїздки. На багатьох сучасних моделях прогрів запускається автоматично, щойно водій задає у навігації пункт із швидкісною зарядкою

Корисно ставити машину у гараж або бодай залишати її на зарядці
Стоянка на морозі без підключення призводить до так званого «холодного просідання», коли батарея втрачає ефективність, зарядка сповільнюється, а потужність може обмежуватися. Підключене авто можна прогріти від мережі й виїхати вже з підготовленою системою

Перед виїздом варто ввімкнути обігрів салону, поки машина заряджається
П’ятнадцяти хвилин вистачає, тож акумулятор витратить менше енергії на підтримання тепла під час руху. На багатьох моделях доступне планування часу виїзду, тож салон прогріється самостійно. Після старту можна зменшити потік повітря й зберегти ще трохи заряду

Потрібно уважно стежити за шинами
Невірний тиск збільшує опір коченню й забирає кілометри пробігу. У Tesla зазначають, що падіння температури на десять градусів за Фаренгейтом знижує тиск на один PSI. Разом із холодом приходить потреба частіше перевіряти шини, інакше запас ходу виявиться меншим за очікуваний

Плавний стиль водіння допомагає не витрачати зайвого
Нижча швидкість на трасі, передбачення зупинок і обережне прискорення позитивно впливають на ефективність. У мороз регенеративне гальмування інколи працює слабше, тому передбачливість за кермом має особливе значення

Обігрів сидінь часто виявляється вигіднішим за повноцінний обігрів салону
Навіть за наявності теплового насоса сидіння гріють тіло без значних витрат енергії, особливо якщо салон уже прогрітий перед виїздом
Зимові умови не обов’язково мають скоротити пробіг удвічі. Правильна підготовка та уважне ставлення до електромобіля допомагають зберегти комфорт і дальність поїздки навіть у сильний мороз
Читати далі
Схожі записиЧитати далі
Останні новини, що можуть вас зацікавити
-
Ford отримає найбільший кредит для виробництва батарей
Ford і південнокорейський виробник акумуляторів SK On отримують величезний кредит у розмірі $9,63 млрд від Міністерства енергетики США на будівництво трьох заводів з виробництва акумуляторів для електромобілів у штатах Теннессі та Кентуккі У червні 2023 року стало відомо, що Ford і SK On отримають кредит у розмірі $9,2 млрд на будівництво трьох заводів Незрозуміло, чому […]
18 Грудня 2024
-
Електрифікація загрожує німецькому автопрому значними скороченнями
Дослідження Prognos прогнозує, що перехід до електромобілів призведе до суттєвого скорочення робочих місць у німецькому автомобільному секторі. Очікується, що до 2035 року кількість робочих місць у галузі зменшиться на 186 тисяч порівняно з рівнем 2019 року. Основною причиною цього є те, що виробництво електромобілів вимагає менше компонентів для трансмісії, ніж традиційні двигуни внутрішнього згоряння. Це […]
3 Листопада 2024
-
Mercedes-Benz Vision V: новий стандарт електричних мінівенів
Mercedes-Benz офіційно підтвердив назву концепту, який передує наступному поколінню Vito та V-Class. Vision V стане основою для нової лінійки електричних мінівенів, які з’являться на ринку у 2026 році. Автомобіль буде побудований на Van Electric Architecture (VAN.EA) – модульній платформі, яка дозволяє створювати як сімейні мінівени, так і розкішні корпоративні шатли Перші тизери концепту не розкривають багато деталей, але вже […]
5 Березня 2025