Alpine активно готується до прем’єри свого нового електричного кросовера A390, який має кинути виклик Porsche Macan Electric. Французький бренд, що належить Renault, вже розкрив серію офіційних знімків з випробувань цього автомобіля в суворих зимових умовах за Полярним колом. Крім того, було опубліковано перше фото інтер’єру, де видно кермо, ідентичне до того, що використовується в гарячому хетчбеку A290

Світова прем’єра Alpine A390 запланована на 27 травня, і виробник поступово підігріває інтерес до своєї нової моделі, яка стане важливою частиною оновленої лінійки бренду

Агресивний дизайн та перші деталі інтер’єру
Раніше прототипи A390 вже потрапляли в об’єктиви шпигунських фотографів, але офіційні знімки від Alpine дають значно детальніший погляд на зовнішність автомобіля. Однією з найбільш помітних особливостей є аеродинамічний міст у передній частині, що дозволяє повітрю проходити між горизонтальною світловою смугою та логотипом Alpine, після чого воно спрямовується по заглибленому капоту

На зображеннях також видно хребетний елемент, що проходить через капот і дах, оригінальну конструкцію світлодіодних задніх ліхтарів, невеликий спойлер на кришці багажника і загальну витончену лінію кузова. Крім того, вперше представлено частину інтер’єру, де головну увагу привертає масивне кермо з плоским нижнім сегментом, обтягнуте шкірою. Воно майже ідентичне до рульового колеса Alpine A290 і натхнене кермами болідів Формули-1

На кермі розташовані стандартні кнопки керування круїз-контролем, гучністю та голосовими командами. Крім цього, є три спеціальні перемикачі, що покращують керованість. Червона кнопка OV (Overtake) на правій спиці активує функцію миттєвого приросту потужності, подібну до тієї, що є в A290. Під нею розташована п’ятиступенева кнопка Drive Mode для зміни режимів руху, а з лівого боку знаходиться регулятор рівня рекуперативного гальмування

На фоні можна помітити спортивні металеві педалі, однак форма передньої панелі, дисплеїв і сидінь поки залишається таємницею
Потужна силова установка та динаміка
Головною технічною особливістю Alpine A390 є його триелектродвигунна силова установка з системою векторизації крутного моменту. Це дозволяє автомобілю демонструвати надзвичайну керованість, особливо при проходженні поворотів на снігу. На багатьох знімках випробувань видно, як A390 легко входить у контрольований занос, що свідчить про чудовий розподіл потужності між колесами

Щодо габаритів, Alpine A390 має довжину 4615 мм, що робить його трохи коротшим, вужчим і нижчим за Porsche Macan Electric, хоча французький виробник обіцяє просторий салон, здатний комфортно розмістити п’ятьох пасажирів
Очікується, що кросовер отримає потужний акумуляторний блок, здатний забезпечити конкурентний запас ходу, хоча точні характеристики поки не розголошуються. Система швидкої зарядки дозволить мінімізувати час перебування на зарядних станціях, що стане вагомою перевагою для власників

Світова прем’єра Alpine A390 відбудеться 27 травня 2025 року, після чого буде оголошена вартість і детальні технічні характеристики новинки
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі