Американський виробник електромобілів Rivian зробив вагомий крок до серійного виробництва свого нового кросовера R2. Генеральний директор компанії, RJ Скеріндж, опублікував фото першого кузова R2, зібраного вже з використанням промислових штампів – не виставкового макета, а фактичної заготовки майбутнього серійного електромобіля
Якщо Ви не захоплюєтесь індустрією автомобілебудування, подія може здатися буденною. Але в дійсності – це прорив. Компанія перейшла від прототипів до реальних деталей, які будуть сходити з конвеєра. Простими словами: R2 тепер не просто ідея, а факт, виготовлений в металі

Мегаліти для мобільності: нова архітектура = менша ціна
Однією з головних переваг R2 є використання мегаливарних деталей (megacastings), що дозволяють замінити десятки дрібних штампованих елементів однією великою деталлю. Rivian використала три такі деталі, щоб зменшити кількість елементів кузова на 50, а кількість з’єднань – на 300. Результат? Менша маса, швидший процес збирання, нижчі витрати – усе це необхідно, щоб утримати обіцяну ціну $45 000 (приблизно 1,7 млн грн) на стартову комплектацію

До речі, зарядний порт теж перемістили туди, куди обіцяли – бо іноді деталі справді мають значення
R2 – момент істини для Rivian
Після складного старту з дорогими моделями R1T та R1S, Rivian розраховує, що R2 стане їхнім “модель-Y-моментом” – масовим електромобілем для світового ринку. Для цього компанія має уникнути затримок, підвищення цін і, бажано, страхових тарифів, які зростають через складність ремонту великих ливарних деталей

Проте вже сам факт появи «body-in-white» – тобто першого справжнього кузова без фарби та внутрішніх елементів – свідчить: проєкт R2 не просто на папері. Він матеріалізується у металі. І Rivian вчиться на своїх помилках: нову платформу розроблено з розрахунком на спрощене виробництво та економію коштів
На горизонті – серійне виробництво і потенційний прорив
У найближчі місяці очікується поява нових прототипів. Якщо все піде за планом, Rivian R2 може стати тією самою моделлю, яка перетворить бренд із постачальника Amazon-вантажівок на гравця в масовому сегменті. А можливо, дуже скоро ви побачите R2 не лише на фото у Facebook, а й біля власного під’їзду

Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі