Американське електро-купе з німецьким серцем – це Karma Amaris

23.03.2025
Американське електро-купе з німецьким серцем – це Karma Amaris — photo 35228

Компанія Karma Automotive, відома як наступниця першої спроби Fisker на ринку електромобілів, представила нове розкішне двохдверне купе з подовженим запасом ходу. Модель має назву Karma Amaris і поєднує в собі елегантний дизайн, високотехнологічну конструкцію та вишукану інженерію

Алюміній, карбон і трохи магії BMW

Кузов Amaris виготовлений із поєднання алюмінію та вуглецевого волокна, що гарантує легкість та міцність. Автомобіль спирається на 22-дюймові ковані диски з дизайном “Constellation”, а його двері типу «лебедине крило» забезпечують зручну посадку. Спереду – суцільний капот, а ззаду – аеродинамічне антикрило з наскрізним отвором для зменшення опору повітря

Американське електро-купе з німецьким серцем – це Karma Amaris — photo 2

Купе побудоване на вдосконаленій алюмінієвій рамі, яка бере свій початок у моделі Revero. Таке рішення дозволяє Karma швидше вивести модель на ринок, не розробляючи все з нуля

Силова установка з характером: електрика + бензин = ефективність

Головною родзинкою Amaris є її силова установка. Це електромобіль з подовженим запасом ходу (EREV), який поєднує бензиновий чотирициліндровий двигун від BMW, генератор, акумулятор та електродвигуни. На відміну від класичних гібридів, бензиновий двигун у цьому випадку не обертає колеса напряму – він живить генератор, який заряджає батарею, а вже та передає енергію електродвигунам. Це знайоме рішення, подібне до того, що використовується у RAM 1500 Ramcharger та майбутніх моделях Scout

Характеристики поки що не розкриваються повністю, але відомо, що Amaris зможе розганятися до 100 км/год за 3,5 секунди, а максимальна швидкість складе 265 км/год. Це швидше, ніж обіцяні показники електричного седана Gysera та гібридної Revero

Американське електро-купе з німецьким серцем – це Karma Amaris — photo 3

Що далі? Ціла родина Karma на горизонті! 

Amaris – не єдиний козир Karma Automotive. Після неї на ринок вийдуть:

  • Invictus – спортивна модель, продаж якої стартує у другому кварталі 2025 року;
  • Gyesera – чотиримісний EREV-седан, що замінить Revero наприкінці 2025-го;
  • Kaveya – електричне купе, яке готується до дебюту у 2027 році;
  • Ivara – електричний позашляховик, який побачить світ у 2028 році.

Цікаво, що Gyesera спочатку мала бути повністю електричною, однак Karma змінила плани, адаптуючись до ринку. Відтепер модель отримає аналогічну до Amaris систему EREV – ще один приклад гнучкої стратегії бренду

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK