Компанія Karma Automotive, відома як наступниця першої спроби Fisker на ринку електромобілів, представила нове розкішне двохдверне купе з подовженим запасом ходу. Модель має назву Karma Amaris і поєднує в собі елегантний дизайн, високотехнологічну конструкцію та вишукану інженерію
Алюміній, карбон і трохи магії BMW
Кузов Amaris виготовлений із поєднання алюмінію та вуглецевого волокна, що гарантує легкість та міцність. Автомобіль спирається на 22-дюймові ковані диски з дизайном “Constellation”, а його двері типу «лебедине крило» забезпечують зручну посадку. Спереду – суцільний капот, а ззаду – аеродинамічне антикрило з наскрізним отвором для зменшення опору повітря

Купе побудоване на вдосконаленій алюмінієвій рамі, яка бере свій початок у моделі Revero. Таке рішення дозволяє Karma швидше вивести модель на ринок, не розробляючи все з нуля
Силова установка з характером: електрика + бензин = ефективність
Головною родзинкою Amaris є її силова установка. Це електромобіль з подовженим запасом ходу (EREV), який поєднує бензиновий чотирициліндровий двигун від BMW, генератор, акумулятор та електродвигуни. На відміну від класичних гібридів, бензиновий двигун у цьому випадку не обертає колеса напряму – він живить генератор, який заряджає батарею, а вже та передає енергію електродвигунам. Це знайоме рішення, подібне до того, що використовується у RAM 1500 Ramcharger та майбутніх моделях Scout
Характеристики поки що не розкриваються повністю, але відомо, що Amaris зможе розганятися до 100 км/год за 3,5 секунди, а максимальна швидкість складе 265 км/год. Це швидше, ніж обіцяні показники електричного седана Gysera та гібридної Revero

Що далі? Ціла родина Karma на горизонті!
Amaris – не єдиний козир Karma Automotive. Після неї на ринок вийдуть:
- Invictus – спортивна модель, продаж якої стартує у другому кварталі 2025 року;
- Gyesera – чотиримісний EREV-седан, що замінить Revero наприкінці 2025-го;
- Kaveya – електричне купе, яке готується до дебюту у 2027 році;
- Ivara – електричний позашляховик, який побачить світ у 2028 році.
Цікаво, що Gyesera спочатку мала бути повністю електричною, однак Karma змінила плани, адаптуючись до ринку. Відтепер модель отримає аналогічну до Amaris систему EREV – ще один приклад гнучкої стратегії бренду
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі