Компанія Karma Automotive, відома як наступниця першої спроби Fisker на ринку електромобілів, представила нове розкішне двохдверне купе з подовженим запасом ходу. Модель має назву Karma Amaris і поєднує в собі елегантний дизайн, високотехнологічну конструкцію та вишукану інженерію
Алюміній, карбон і трохи магії BMW
Кузов Amaris виготовлений із поєднання алюмінію та вуглецевого волокна, що гарантує легкість та міцність. Автомобіль спирається на 22-дюймові ковані диски з дизайном “Constellation”, а його двері типу «лебедине крило» забезпечують зручну посадку. Спереду – суцільний капот, а ззаду – аеродинамічне антикрило з наскрізним отвором для зменшення опору повітря
Купе побудоване на вдосконаленій алюмінієвій рамі, яка бере свій початок у моделі Revero. Таке рішення дозволяє Karma швидше вивести модель на ринок, не розробляючи все з нуля
Силова установка з характером: електрика + бензин = ефективність
Головною родзинкою Amaris є її силова установка. Це електромобіль з подовженим запасом ходу (EREV), який поєднує бензиновий чотирициліндровий двигун від BMW, генератор, акумулятор та електродвигуни. На відміну від класичних гібридів, бензиновий двигун у цьому випадку не обертає колеса напряму – він живить генератор, який заряджає батарею, а вже та передає енергію електродвигунам. Це знайоме рішення, подібне до того, що використовується у RAM 1500 Ramcharger та майбутніх моделях Scout
Характеристики поки що не розкриваються повністю, але відомо, що Amaris зможе розганятися до 100 км/год за 3,5 секунди, а максимальна швидкість складе 265 км/год. Це швидше, ніж обіцяні показники електричного седана Gysera та гібридної Revero
Що далі? Ціла родина Karma на горизонті!
Amaris – не єдиний козир Karma Automotive. Після неї на ринок вийдуть:
- Invictus – спортивна модель, продаж якої стартує у другому кварталі 2025 року;
- Gyesera – чотиримісний EREV-седан, що замінить Revero наприкінці 2025-го;
- Kaveya – електричне купе, яке готується до дебюту у 2027 році;
- Ivara – електричний позашляховик, який побачить світ у 2028 році.
Цікаво, що Gyesera спочатку мала бути повністю електричною, однак Karma змінила плани, адаптуючись до ринку. Відтепер модель отримає аналогічну до Amaris систему EREV – ще один приклад гнучкої стратегії бренду
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі