Компанія Karma Automotive, відома як наступниця першої спроби Fisker на ринку електромобілів, представила нове розкішне двохдверне купе з подовженим запасом ходу. Модель має назву Karma Amaris і поєднує в собі елегантний дизайн, високотехнологічну конструкцію та вишукану інженерію
Алюміній, карбон і трохи магії BMW
Кузов Amaris виготовлений із поєднання алюмінію та вуглецевого волокна, що гарантує легкість та міцність. Автомобіль спирається на 22-дюймові ковані диски з дизайном “Constellation”, а його двері типу «лебедине крило» забезпечують зручну посадку. Спереду – суцільний капот, а ззаду – аеродинамічне антикрило з наскрізним отвором для зменшення опору повітря
Купе побудоване на вдосконаленій алюмінієвій рамі, яка бере свій початок у моделі Revero. Таке рішення дозволяє Karma швидше вивести модель на ринок, не розробляючи все з нуля
Силова установка з характером: електрика + бензин = ефективність
Головною родзинкою Amaris є її силова установка. Це електромобіль з подовженим запасом ходу (EREV), який поєднує бензиновий чотирициліндровий двигун від BMW, генератор, акумулятор та електродвигуни. На відміну від класичних гібридів, бензиновий двигун у цьому випадку не обертає колеса напряму – він живить генератор, який заряджає батарею, а вже та передає енергію електродвигунам. Це знайоме рішення, подібне до того, що використовується у RAM 1500 Ramcharger та майбутніх моделях Scout
Характеристики поки що не розкриваються повністю, але відомо, що Amaris зможе розганятися до 100 км/год за 3,5 секунди, а максимальна швидкість складе 265 км/год. Це швидше, ніж обіцяні показники електричного седана Gysera та гібридної Revero
Що далі? Ціла родина Karma на горизонті!
Amaris – не єдиний козир Karma Automotive. Після неї на ринок вийдуть:
- Invictus – спортивна модель, продаж якої стартує у другому кварталі 2025 року;
- Gyesera – чотиримісний EREV-седан, що замінить Revero наприкінці 2025-го;
- Kaveya – електричне купе, яке готується до дебюту у 2027 році;
- Ivara – електричний позашляховик, який побачить світ у 2028 році.
Цікаво, що Gyesera спочатку мала бути повністю електричною, однак Karma змінила плани, адаптуючись до ринку. Відтепер модель отримає аналогічну до Amaris систему EREV – ще один приклад гнучкої стратегії бренду
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі