Apple витратила близько десяти років та $10 мільярдів на розробку електромобіля, проте проект було закрито на початку цього року. Виявилося, що технологічний гігант протягом багатьох років співпрацював із китайським автовиробником BYD над розробкою передових батарей з великою дальністю ходу. Хоча електромобіль від Apple так і не вийде на ринок, співпраця з BYD допомогла просунути технологію акумуляторів для електромобілів
Початок співпраці Apple та BYD
Apple та BYD розпочали спільну роботу у 2017 році, створивши систему акумуляторів на основі літій-залізо-фосфатних (LFP) елементів. Apple залучила своїх інженерів із досвідом у розробці передових батарейних блоків та управління теплом, тоді як BYD використала свої навички у виробництві LFP-елементів, щоб зробити цю співпрацю успішною. Інженери BYD представили керівникам Apple прототипи батареї Blade, які зараз використовуються у їхніх електромобілях. Apple зацікавилася цією технологією та планувала адаптувати її для власного дизайну батарейних блоків, щоб збільшити дальність своїх електромобілів
Позиція BYD щодо співпраці
Незважаючи на роки спільної роботи, жодна зі сторін офіційно не підтвердила партнерство. BYD, у свою чергу, заявила, що технологія батареї Blade є її власною розробкою. У компанії наголосили: “Концепція батареї Blade була розроблена нашими інженерами незалежно. BYD володіє всіма правами власності та патентами на цю технологію”
Apple відмовляється від проекту
Після кількох років співпраці Apple врешті-решт відійшла від партнерства з BYD та почала шукати інших постачальників. У 2021 році з’явилася інформація, що Apple веде переговори з Hyundai щодо запуску свого очікуваного самокерованого електромобіля, але ці переговори швидко зайшли в глухий кут. На початку цього року керівництво Apple офіційно вирішило припинити роботу над проєктом електромобіля, завершивши десятирічні зусилля
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі