- Aspark SP600 побив рекорд Rimac і став найшвидшим електричним гіперкаром
- Електричний гіперкар розвинув 438,7 км/год на полігоні Папенбург у Німеччині
- За розробку і виробництво японської моделі відповідає італійська компанія Manifattura Automobili Torino
Боротьба за рекордну максимальну швидкість серед серійних електромобілів триває: Aspark SP600 побив рекорд, встановлений Rimac Nevera. Новий гіперкар розвинув максимальну швидкість 438,7 км/год у Папенбурзі, що на 26,7 км/год швидше, ніж у його хорватського суперника
Вражаюче досягнення вдалось показати на прямій довжиною 3,8 км на полігоні в Папенбурзі, Німеччина. За кермом сидів професійний водій і переможець 24 годин Нюрбургрингу Марк Бассенг, а швидкість фіксувалася і перевірялася за допомогою пристрою Racelogic V-Box
Рекод встановив «серійний прототип» Aspark SP600. Ця модель ще не була офіційно представлена, але вона виглядає як еволюція Aspark Owl, з доопрацьованою аеродинамікою для більшої максимальної швидкості. Невідомо, чи були внесені якісь зміни в чотиримоторну електричну силову установку потужністю 1984 к.с. (1 480 кВт), яка використовується в моделі Owl. Також не відомі заплановані обсяги виробництва і ціна Aspark SP600
Для рекордного заїзду компанія співпрацювала з Bridgestone над створенням спеціальної шини, розробленої на основі гоночної шини Potenza Race. Шина витримує швидкість понад 420 км/год, а також відповідає специфічним вимогам Aspark щодо «ваги автомобіля та динаміки руху»
Рекордний заїзд був проведений компанією Manifattura Automobili Torino (M.A.T.), яка відповідає за розробку та виробництво електричних гіперкарів Aspark в Італії. Окрім співпраці з японською фірмою, M.A.T. відома виробництвом таких екзотичних моделей, як New Stratos, Glickenhaus SCG003 та Apollo IE

Масанорі Йошида, генеральний директор Aspark, сказав: “Минуло близько 10 років з тих пір, як ми почали створювати гіперкар Owl. Ми прагнули створити найшвидший у світі автомобіль, а сьогодні досягли світового рекорду швидкості”
Читати далі
Схожі записиVolkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]
12 Грудня 2025
Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі