Rivian R2 отримав циліндричні батареї більшого розміру, ніж сучасні елементи 4680, що використовуються Tesla
Компанія Rivian здивувала всіх, не лише представивши довгоочікуваний позашляховик R2 за стартовою ціною всього $45 000, але й показавши нам ще один автомобіль, R3, а також новий акумуляторний елемент, який лежить в основі обох автомобілів. Елемент називається 4695 через його діаметр 46 міліметрів і висоту 95 міліметрів. Технічні характеристики ще не уточнюються, але вона значно більша за 4680-елементи Tesla
Зі збільшенням елементів батареї їхня напруга не змінюється, якщо тільки не змінюється хімічний склад, а Rivian, швидше за все, використовує звичайну літій-іонну хімію. Що збільшується, так це ємність елемента в ампер-годинах, тобто елемент 4695 вміщує більше енергії, ніж 4680. Але це ще не все
Більші елементи зазвичай можуть заряджатися і розряджатися швидше. Відповідно R2, буде заряджатися швидше і забезпечувати більшу пікову потужність. Рекуперативне гальмування автомобіля також може бути сильнішим, що може забезпечити підвищення ефективності
Окрім Rivian нещодавно й BMW показувала зразки 4695-елементів, які планує використовувати у своєму новому класі електромобілів з 2025 року. Насправді, кілька виробників акумуляторів зараз виробляють елементи у цьому 46-міліметровому форм-факторі, включаючи Samsung SDI, Panasonic і LG
Пакет складається з трьох великих модулів, розділених важкими внутрішніми рейками. Кожен модуль має 34 комірки завширшки і 8 завглибшки, тобто загалом 272 комірки. Якщо ми говоримо про літій-іонні батареї і припускаємо, що всі елементи з’єднані послідовно, то отримуємо напругу модуля 979,2 В (номінальну). Це архітектура на 1000 В, а не на 800 В, як можна було б припустити
Якщо три з цих модулів з’єднати паралельно, напруга залишиться такою ж, але доступний струм значно зросте. Ми не знаємо номіналів окремих елементів, але інші 4695 здатні до імпульсного розряду при температурі до 10°C, що вдесятеро перевищує їхню номінальну ємність в ампер-годинах. Це може означати, що доступна потужність може сягати 900 кВт, або близько 1200 кінських сил. Однак 4695-ті Rivian, швидше за все, мають більшу ємність, тому такі високі швидкості розряду малоймовірні
Як тільки компанія оприлюднить загальну ємність пакета, цю інформацію можна буде екстраполювати. Наразі ж просто відомо, що ці нові елементи батареї, забезпечать продуктивність на рівні, якщо не вищу, ніж у Tesla Model Y
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким […]
16 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі