Rivian R2 отримав циліндричні батареї більшого розміру, ніж сучасні елементи 4680, що використовуються Tesla
Компанія Rivian здивувала всіх, не лише представивши довгоочікуваний позашляховик R2 за стартовою ціною всього $45 000, але й показавши нам ще один автомобіль, R3, а також новий акумуляторний елемент, який лежить в основі обох автомобілів. Елемент називається 4695 через його діаметр 46 міліметрів і висоту 95 міліметрів. Технічні характеристики ще не уточнюються, але вона значно більша за 4680-елементи Tesla
Зі збільшенням елементів батареї їхня напруга не змінюється, якщо тільки не змінюється хімічний склад, а Rivian, швидше за все, використовує звичайну літій-іонну хімію. Що збільшується, так це ємність елемента в ампер-годинах, тобто елемент 4695 вміщує більше енергії, ніж 4680. Але це ще не все
Більші елементи зазвичай можуть заряджатися і розряджатися швидше. Відповідно R2, буде заряджатися швидше і забезпечувати більшу пікову потужність. Рекуперативне гальмування автомобіля також може бути сильнішим, що може забезпечити підвищення ефективності

Окрім Rivian нещодавно й BMW показувала зразки 4695-елементів, які планує використовувати у своєму новому класі електромобілів з 2025 року. Насправді, кілька виробників акумуляторів зараз виробляють елементи у цьому 46-міліметровому форм-факторі, включаючи Samsung SDI, Panasonic і LG
Пакет складається з трьох великих модулів, розділених важкими внутрішніми рейками. Кожен модуль має 34 комірки завширшки і 8 завглибшки, тобто загалом 272 комірки. Якщо ми говоримо про літій-іонні батареї і припускаємо, що всі елементи з’єднані послідовно, то отримуємо напругу модуля 979,2 В (номінальну). Це архітектура на 1000 В, а не на 800 В, як можна було б припустити
Якщо три з цих модулів з’єднати паралельно, напруга залишиться такою ж, але доступний струм значно зросте. Ми не знаємо номіналів окремих елементів, але інші 4695 здатні до імпульсного розряду при температурі до 10°C, що вдесятеро перевищує їхню номінальну ємність в ампер-годинах. Це може означати, що доступна потужність може сягати 900 кВт, або близько 1200 кінських сил. Однак 4695-ті Rivian, швидше за все, мають більшу ємність, тому такі високі швидкості розряду малоймовірні
Як тільки компанія оприлюднить загальну ємність пакета, цю інформацію можна буде екстраполювати. Наразі ж просто відомо, що ці нові елементи батареї, забезпечать продуктивність на рівні, якщо не вищу, ніж у Tesla Model Y
Читати далі
Схожі записиРаніше головна увага була на вихлопі (викидах відпрацьованих газів), тепер погляд поступово зміщується на виробництво. Для концерну рівня BMW Group із закупівельним бюджетом близько 90 млрд євро це не просто виклик, а стратегічне випробування. Потрібно одночасно залишатися конкурентним, розвивати електромобілі та скорочувати вуглецевий слід по всьому ланцюжку постачання Член правління BMW AG Ніколай Мартін пояснює, […]
27 Грудня 2025
Рідкоземельні метали — це група з 17 металів, які мають величезне значення для сучасної техніки. Вони лежать в основі потужних магнітів, без яких важко уявити роботу електродвигунів. Китай тривалий час залишався ключовим центром не лише видобутку, а й переробки цих матеріалів, контролюючи більшу частину світового ринку. Нова ліцензійна система (китайський уряд обмежив експорт рідкоземельних матеріалів) […]
27 Грудня 2025
Оновлений Nissan Ariya отримав більш впізнаваний вигляд і став ближчим до нового покоління електромобілів бренду. Дизайнери відмовилися від великої фальшрадіаторної решітки, через яку кросовер на відстані нагадував авто з ДВЗ. Передня частина тепер виглядає більш «електричною», отримала заспокійливі, чіткі риси, оновлені фари і акуратний бампер. Враження таке, ніби перед нами збільшена і більш солідна версія […]
27 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі