У світі електромобільності існують тисячі моделей — від електровелосипедів до мікроавтомобілів, але всі вони використовують сотні унікальних батарейних стандартів. Новий стартап під назвою Bingo прагне вирішити цю проблему, запропонувавши єдиний стандарт батарей, який можна використовувати в будь-якому транспортному засобі
За інформацією Bingo, компанія вже протестувала своє рішення для парку компактного електротранспорту “останньої милі” в Азії та Африці. Вихід на європейський ринок планується на виставці Milan Motorcycle Show (EICMA), яка відбудеться наступного тижня
Універсальна батарея на 2 кВт-год з можливістю заміни
Концепція Bingo заснована на батареї ємністю 2 кВт-год, яка має вбудований GPS та 4G-зв’язок. Це дозволяє використовувати одну чи більше таких батарей у різних транспортних засобах, включно з електроскутерами, мотоциклами та мікроавтомобілями. Після розрядки батарею можна замінити на повністю заряджену у спеціальній станції, яка нагадує рішення від Gogoro, але з менш складною конструкцією шаф для заміни
Ключовим елементом цієї моделі є стимулювання виробників третіх сторін випускати транспортні засоби, сумісні з новим стандартом батарей від Bingo
Батарейний стандарт для комерційних та приватних електротранспортних засобів
Bingo вже працює з кількома електричними моделя, включно з електромобілем E1, що належить до категорії L7e, як і популярний Citroen Ami. Це компактний чотириколісний автомобіль, який підходить як для перевезення пасажирів, так і для доставок. Bingo орієнтується на комерційних операторів, які зацікавлені у зручності єдиного батарейного стандарту для різних платформ
Серед клієнтів Bingo — компанії з доставки “останньої милі” та оператори послуг таксі, які прагнуть перейти на електромобілі, а також підприємства, які хочуть розширити можливості доставки чи додати нові джерела доходу завдяки платформі Bingo
Чи є майбутнє у платформи Bingo на ринку?
Bingo бачить перспективи у співпраці з логістичними центрами та таксопарками, яким потрібен універсальний батарейний стандарт для скорочення витрат і підвищення зручності використання. Представники стартапу кажуть, що концепція може підходити не тільки для комерційного, а й для приватного використання. Наступного тижня на виставці EICMA компанія представить свою технологію для європейського ринку, де зможе продемонструвати своє рішення у дії
Ринок вже бачив спроби створення нових стандартів батарей, і хоча не всі попередні спроби були успішними, Bingo впевнена в успіху свого варіанту, сподіваючись зробити електротранспорт більш зручним і доступним для користувачів
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі