BMW iX – електромобіль, який власники люблять найбільше! — photo 32140

BMW iX – електромобіль, який власники люблять найбільше!

27.02.2025
3 хвилини на прочитання

Чому BMW iX очолив рейтинг задоволеності власників EV?

Попри зниження продажів на 11% у 2023 році (до 15 383 одиниць), електричний кросовер BMW iX отримав найвищий рівень задоволеності серед власників електромобілів. Згідно з дослідженням J.D. Power 2025 U.S. Electric Vehicle Experience Ownership Study, ця модель перевершила за оцінками Tesla, Rivian та інших конкурентів, посівши перше місце у преміальному сегменті

Дослідження аналізувало задоволеність власників на основі 1000-бальної шкали, враховуючи такі аспекти, як запас ходу, вартість володіння, задоволення від керування, точність розрахунку дальності, доступність громадських зарядних станцій, легкість домашнього заряджання, дизайн, безпека, технології, сервісне обслуговування та загальна якість і надійність

BMW iX – електромобіль, який власники люблять найбільше! — photo 2

Серед усіх опитаних власників 2024 та 2025 модельних років, які взяли участь у дослідженні (6164 особи), BMW iX набрав 790 балів, ставши абсолютним лідером рейтингу

Як розподілилися позиції у рейтингу?

У категорії преміальних електромобілів після BMW iX друге місце посів BMW i4 з 783 балами. Далі йдуть:

  • Rivian R1S – 770 балів;
  • Tesla Model 3 – 767 балів;
  • Polestar 2 – 764 бали

Середній бал у преміальному сегменті – 756, тож Tesla Model Y (749), Audi Q8 e-tron (722) та Cadillac Lyriq (717) опинилися нижче середнього рівня задоволеності

BMW iX – електромобіль, який власники люблять найбільше! — photo 3

У категорії масових електромобілів найкращий результат показав Hyundai Ioniq 6 з 751 балом. Деякі експерти вважають, що Tesla Model 3 та Model Y також варто відносити до масового сегмента, а не до преміум-класу

Серед інших високо оцінених електромобілів:

  • Kia EV6 – 743 бали;
  • Chevrolet Equinox EV – 737 балів;
  • Hyundai Ioniq 5 – 728 балів
BMW iX – електромобіль, який власники люблять найбільше! — photo 4

Що ще виявило дослідження?

Аналітики J.D. Power також опитали власників щодо рівня навчання та інформування, яке вони отримали під час купівлі електромобіля. Виявилося, що 69% власників електрокарів, які придбали свій перший BEV, отримали початкове навчання від дилерів або виробника, проте є простір для вдосконалення цього процесу, що може позитивно вплинути на загальну задоволеність клієнтів

BMW iX – електромобіль, який власники люблять найбільше! — photo 5

Ще один важливий висновок – 94% власників електромобілів заявили, що готові придбати електрокар знову. Як зазначив Брент Грубер, виконавчий директор J.D. Power у сфері електротранспорту:

“Як тільки споживачі переходять на електромобілі, вони з високою ймовірністю залишаються відданими цій технології”

Успіх BMW iX у рейтингу підтверджує, що задоволеність власників не завжди корелює з рівнем продажів. Якісний досвід експлуатації та висока лояльність клієнтів можуть стати ключовими факторами для подальшого розвитку бренду у сфері електротранспорту

BMW iX – електромобіль, який власники люблять найбільше! — photo 6

Читати далі

Схожі записи
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу

Компанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році  Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]

26 Грудня 2025
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу — photo 67011
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів

Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів  Tesla ще у 2017 році запровадила […]

26 Грудня 2025
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів — photo 66996
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню

Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]

26 Грудня 2025
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню — photo 66981
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу

Компанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році  Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]

26 Грудня 2025
Виробник твердотільних акумуляторів збирається вийти на біржу — photo 67011
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів

Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів  Tesla ще у 2017 році запровадила […]

26 Грудня 2025
GM лише зараз запроваджує цифрові ключі для своїх електромобілів — photo 66996
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню

Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]

26 Грудня 2025
Компанія Charge навчила елекровелосипед рекуперативному гальмуванню — photo 66981
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK