Чому BMW iX очолив рейтинг задоволеності власників EV?
Попри зниження продажів на 11% у 2023 році (до 15 383 одиниць), електричний кросовер BMW iX отримав найвищий рівень задоволеності серед власників електромобілів. Згідно з дослідженням J.D. Power 2025 U.S. Electric Vehicle Experience Ownership Study, ця модель перевершила за оцінками Tesla, Rivian та інших конкурентів, посівши перше місце у преміальному сегменті
Дослідження аналізувало задоволеність власників на основі 1000-бальної шкали, враховуючи такі аспекти, як запас ходу, вартість володіння, задоволення від керування, точність розрахунку дальності, доступність громадських зарядних станцій, легкість домашнього заряджання, дизайн, безпека, технології, сервісне обслуговування та загальна якість і надійність
Серед усіх опитаних власників 2024 та 2025 модельних років, які взяли участь у дослідженні (6164 особи), BMW iX набрав 790 балів, ставши абсолютним лідером рейтингу
Як розподілилися позиції у рейтингу?
У категорії преміальних електромобілів після BMW iX друге місце посів BMW i4 з 783 балами. Далі йдуть:
- Rivian R1S – 770 балів;
- Tesla Model 3 – 767 балів;
- Polestar 2 – 764 бали
Середній бал у преміальному сегменті – 756, тож Tesla Model Y (749), Audi Q8 e-tron (722) та Cadillac Lyriq (717) опинилися нижче середнього рівня задоволеності
У категорії масових електромобілів найкращий результат показав Hyundai Ioniq 6 з 751 балом. Деякі експерти вважають, що Tesla Model 3 та Model Y також варто відносити до масового сегмента, а не до преміум-класу
Серед інших високо оцінених електромобілів:
- Kia EV6 – 743 бали;
- Chevrolet Equinox EV – 737 балів;
- Hyundai Ioniq 5 – 728 балів
Що ще виявило дослідження?
Аналітики J.D. Power також опитали власників щодо рівня навчання та інформування, яке вони отримали під час купівлі електромобіля. Виявилося, що 69% власників електрокарів, які придбали свій перший BEV, отримали початкове навчання від дилерів або виробника, проте є простір для вдосконалення цього процесу, що може позитивно вплинути на загальну задоволеність клієнтів
Ще один важливий висновок – 94% власників електромобілів заявили, що готові придбати електрокар знову. Як зазначив Брент Грубер, виконавчий директор J.D. Power у сфері електротранспорту:
“Як тільки споживачі переходять на електромобілі, вони з високою ймовірністю залишаються відданими цій технології”
Успіх BMW iX у рейтингу підтверджує, що задоволеність власників не завжди корелює з рівнем продажів. Якісний досвід експлуатації та висока лояльність клієнтів можуть стати ключовими факторами для подальшого розвитку бренду у сфері електротранспорту
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі