Німецький автовиробник офіційно підтвердив, що повністю електричні версії X5 та X7, найімовірніше під назвами iX5 та iX7, збиратимуть на заводі в Спартанбурзі, Південна Кароліна. У планах також купеподібний кросовер iX6, який стане еволюцією нинішнього X6 — і всі ці моделі збиратимуть саме у США
Цей крок має стратегічне значення не лише з огляду на зростаючий попит на електромобілі, а й як відповідь на нестабільність глобальних тарифів та політичну напругу в торгівлі. Завод BMW у Південній Кароліні вже є найбільшим автомобільним експортером США за вартістю продукції, а електрифікація лише посилює його значення в глобальній індустрії
Першим на конвеєр стане iX5 — запуск серійного виробництва заплановано на наступний рік
У 2027 році до нього приєднається флагманський iX7 — перший повнорозмірний електричний SUV бренду, який кине виклик Cadillac Escalade IQ. Обидві моделі конкуруватимуть у сегменті преміум-кросоверів із Tesla Model X та Cadillac Vistiq, хоча й базуватимуться на гнучкій платформі CLAR, здатній вміщувати як електродвигун, так і ДВЗ. Таке рішення дає BMW перевагу у виробничій адаптивності, хоч і відрізняє новинки від конкурентів на спеціалізованих EV-платформах
Водночас iX5 та iX7 частково отримають технології з абсолютно нової архітектури Neue Klasse — включно з ефективнішими електродвигунами, акумуляторами та електронікою. Для підтримки цих змін BMW інвестує $700 мільйонів у будівництво нового заводу з виробництва батарей неподалік Спартанбурга, а ще $1 мільярд — у модернізацію ліній складання автомобілів
Усі ці дії мають ще одну мету — гарантувати незалежність від коливань тарифної політики, яка вже не раз дестабілізувала автопром. Локалізація виробництва надає компанії гнучкості, знижує логістичні ризики та покращує доступ до пільг у рамках американських програм підтримки «зелених» технологій
Нову еру Neue Klasse відкриє менший кросовер iX3, прем’єра якого запланована на вересень, а вже у 2026 році з’явиться седан i3. Де саме збиратимуть американську версію iX3, поки невідомо: джерела натякають на Мексику, але підтвердження немає. У Європі ж виробництво електричного X3 стартує на новому заводі в Угорщині
BMW також обіцяє революцію в технічних характеристиках: завдяки новим циліндричним акумуляторам і компонентах на основі карбіду кремнію, запас ходу майбутніх моделей може сягати 900 км, а час заряджання скоротиться на 30%. Це дозволить баварському бренду не просто наздогнати конкурентів в сегменті електромобілів, а й задати нові стандарти ефективності та комфорту в преміум-класі
BMW і далі вкладає в електромобільне майбутнє — і робить це впевнено, масштабно та стратегічно грамотно
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі