BMW збиратиме двигуни внутрішнього згоряння та електромобілі на одній виробничій лінії, оскільки вона хеджує (розподіляє) свої ставки на різні силові агрегати. Іншими словами, бензинові BMW ще довго житимуть, навіть незважаючи на те, що популярність електромобілів продовжує зростати
Навіщо BMW хоче складати всі силові агрегати на одній виробничій лінії?
За словами директора BMW Бернда Кербера, баварський автовиробник завжди знав, що перехід до електрифікації буде вибоїстою дорогою. Два роки тому прогнози щодо продажів електромобілів були занадто “оптимістичними”, а зараз “вони занадто песимістичні”. Продовжуючи інвестувати в усі типи силових установок, BMW може швидко реагувати на мінливі вподобання споживачів і мінливі регуляторні вимоги
Як BMW адаптується до змін попиту та нормативних вимог?
“Те, що відбувається в даний момент, – це наша власна стратегія”, – сказав він в недавньому інтерв’ю Autocar. “Для нас завжди було зрозуміло, що розвиток буде дуже нестабільним, оскільки він залежить від регулювання та потреб клієнтів. В осяжному майбутньому ми дотримуємося технологічно гнучкого підходу. Саме тому ми плануємо збирати всі трансмісії на одній виробничій лінії”

Кербер каже, що збірка всіх трансмісій на одній виробничій лінії дозволить компанії на повну використовувати свої виробничі лінії, а співробітникам – правцювати на повну зміну та не хвилюватись щодо скорочення. Якщо ринок зміститься в якомусь з напрямків, можна буде просто “перейти на іншу трансмісію”
Чому компанія вважає, що моделі на викопному паливі все ще мають майбутнє, незважаючи на розвиток електромобілів?
Підхід BMW вже можна побачити в існуючому модельному ряді. Наприклад, повністю електричні версії BMW X1, X2 і X3 вже продаються поряд з моделями з ДВЗ на деяких ринках, в тому числі і в Україні. Цей підхід пошириться і на майбутні моделі бренду серії Neue Klasse, які включатимуть електричний седан, авто з ДВЗ і гібридні версії 3-Series. Але в той час як електромобіль буде використовувати нову платформу, стандартна «трійка» матиме оновлену версію задньопривідної архітектури, яка використовується сьогодні
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі