BMW збереже автомобілі з ДВЗ, поряд з електромобілями, на довгі роки

21.06.2024
BMW збереже автомобілі з ДВЗ, поряд з електромобілями, на довгі роки — photo 11173

BMW збиратиме двигуни внутрішнього згоряння та електромобілі на одній виробничій лінії, оскільки вона хеджує (розподіляє) свої ставки на різні силові агрегати. Іншими словами, бензинові BMW ще довго житимуть, навіть незважаючи на те, що популярність електромобілів продовжує зростати

Навіщо BMW хоче складати всі силові агрегати на одній виробничій лінії?

За словами директора BMW Бернда Кербера, баварський автовиробник завжди знав, що перехід до електрифікації буде вибоїстою дорогою. Два роки тому прогнози щодо продажів електромобілів були занадто “оптимістичними”, а зараз “вони занадто песимістичні”. Продовжуючи інвестувати в усі типи силових установок, BMW може швидко реагувати на мінливі вподобання споживачів і мінливі регуляторні вимоги

Як BMW адаптується до змін попиту та нормативних вимог?

“Те, що відбувається в даний момент, – це наша власна стратегія”, – сказав він в недавньому інтерв’ю Autocar. “Для нас завжди було зрозуміло, що розвиток буде дуже нестабільним, оскільки він залежить від регулювання та потреб клієнтів. В осяжному майбутньому ми дотримуємося технологічно гнучкого підходу. Саме тому ми плануємо збирати всі трансмісії на одній виробничій лінії”

BMW збереже автомобілі з ДВЗ, поряд з електромобілями, на довгі роки — photo 2

Кербер каже, що збірка всіх трансмісій на одній виробничій лінії дозволить компанії на повну використовувати свої виробничі лінії, а співробітникам – правцювати на повну зміну та не хвилюватись щодо скорочення. Якщо ринок зміститься в якомусь з напрямків, можна буде просто “перейти на іншу трансмісію”

Чому компанія вважає, що моделі на викопному паливі все ще мають майбутнє, незважаючи на розвиток електромобілів?

Підхід BMW вже можна побачити в існуючому модельному ряді. Наприклад, повністю електричні версії BMW X1, X2 і X3 вже продаються поряд з моделями з ДВЗ на деяких ринках, в тому числі і в Україні. Цей підхід пошириться і на майбутні моделі бренду серії Neue Klasse, які включатимуть електричний седан, авто з ДВЗ і гібридні версії 3-Series. Але в той час як електромобіль буде використовувати нову платформу, стандартна «трійка» матиме оновлену версію задньопривідної архітектури, яка використовується сьогодні

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK