Останні місяці видалися непростими для BMW
Подібно до інших німецьких автовиробників, продажі бренду стрімко падають у Китаї, що відчутно вдарило по прибутках – у першому кварталі вони скоротилися на 23%. І це ще до введення нових мит у США! Єдиним світлим променем став електромобільний підрозділ, який продемонстрував зростання на 32%. Проте, попри цей успіх, у BMW переконані, що регулятори надто сильно тиснуть на автовиробників у питанні електрифікації. І генеральний директор бренду Олівер Ципсе (Oliver Zipse) закликає всіх пригальмувати
«Ми серйозно ставимося до амбітних політичних цілей, але не віримо в технічно однобокі регулювання, які обмежують пропозицію», – заявив Ципсе під час щорічних зборів акціонерів. Він наголосив, що як самостійна технологія, електромобільність веде в глухий кут. Причина проста: відмінності у темпах впровадження електрокарів надто великі, навіть у межах однієї Європи. Наприклад, у Бельгії електромобілі становлять понад 60% продажів, тоді як в Італії – лише 4%. Це змушує автовиробників шукати складний баланс, маючи конкурентоспроможні моделі з ДВЗ та флагманські електрокари для різних ринків

Автовиробники завжди не любили жорсткі регуляції, але останнім часом їхній голос став значно гучнішим. Причиною цього є мита та розвиток автомобільного ринку Китаю. Західні компанії вже й так боролися за прибуткове виробництво електромобілів та переконання споживачів у США. Тепер же вони усвідомлюють, що не можуть конкурувати на ринку Китаю, США електрифікуються повільніше, ніж очікувалося, а їхня продукція стає дорожчою через мита. Їх стискають звідусіль, тож вони тиснуть на регуляторів, стверджуючи, що суворі правила можуть підірвати їхній бізнес

Американські регулятори виявлять співчуття, але в Німеччині розрахунки інші
Економіка країни сильно залежить від автопрому (5% ВВП), який страждає від високих витрат та регуляцій. Оскільки Німеччина два роки поспіль спостерігала падіння ВВП, уряд може бути готовий підтримати плани ЄС, що послаблюють тиск на трьох її автомобільних гігантів. «Політичні цілі повинні відображати ринкові реалії та бути життєздатними для бізнесу», – підкреслив Ципсе. Він назвав майбутній перегляд цілей ЄС вирішальним шансом покращити систему, адже Європі потрібна сильна автомобільна промисловість

Шлях до нульових викидів – це непростий виклик
Навіть для такого автогіганта, як BMW, який справляється з електрифікацією краще за багатьох конкурентів, шлях до транспорту з нульовими викидами не буде легким. BMW обирає шлях технологічної диверсифікації, вважаючи його єдино вірним для сталого майбутнього
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі