Останні місяці видалися непростими для BMW
Подібно до інших німецьких автовиробників, продажі бренду стрімко падають у Китаї, що відчутно вдарило по прибутках – у першому кварталі вони скоротилися на 23%. І це ще до введення нових мит у США! Єдиним світлим променем став електромобільний підрозділ, який продемонстрував зростання на 32%. Проте, попри цей успіх, у BMW переконані, що регулятори надто сильно тиснуть на автовиробників у питанні електрифікації. І генеральний директор бренду Олівер Ципсе (Oliver Zipse) закликає всіх пригальмувати
«Ми серйозно ставимося до амбітних політичних цілей, але не віримо в технічно однобокі регулювання, які обмежують пропозицію», – заявив Ципсе під час щорічних зборів акціонерів. Він наголосив, що як самостійна технологія, електромобільність веде в глухий кут. Причина проста: відмінності у темпах впровадження електрокарів надто великі, навіть у межах однієї Європи. Наприклад, у Бельгії електромобілі становлять понад 60% продажів, тоді як в Італії – лише 4%. Це змушує автовиробників шукати складний баланс, маючи конкурентоспроможні моделі з ДВЗ та флагманські електрокари для різних ринків

Автовиробники завжди не любили жорсткі регуляції, але останнім часом їхній голос став значно гучнішим. Причиною цього є мита та розвиток автомобільного ринку Китаю. Західні компанії вже й так боролися за прибуткове виробництво електромобілів та переконання споживачів у США. Тепер же вони усвідомлюють, що не можуть конкурувати на ринку Китаю, США електрифікуються повільніше, ніж очікувалося, а їхня продукція стає дорожчою через мита. Їх стискають звідусіль, тож вони тиснуть на регуляторів, стверджуючи, що суворі правила можуть підірвати їхній бізнес

Американські регулятори виявлять співчуття, але в Німеччині розрахунки інші
Економіка країни сильно залежить від автопрому (5% ВВП), який страждає від високих витрат та регуляцій. Оскільки Німеччина два роки поспіль спостерігала падіння ВВП, уряд може бути готовий підтримати плани ЄС, що послаблюють тиск на трьох її автомобільних гігантів. «Політичні цілі повинні відображати ринкові реалії та бути життєздатними для бізнесу», – підкреслив Ципсе. Він назвав майбутній перегляд цілей ЄС вирішальним шансом покращити систему, адже Європі потрібна сильна автомобільна промисловість

Шлях до нульових викидів – це непростий виклик
Навіть для такого автогіганта, як BMW, який справляється з електрифікацією краще за багатьох конкурентів, шлях до транспорту з нульовими викидами не буде легким. BMW обирає шлях технологічної диверсифікації, вважаючи його єдино вірним для сталого майбутнього
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі