Останні місяці видалися непростими для BMW
Подібно до інших німецьких автовиробників, продажі бренду стрімко падають у Китаї, що відчутно вдарило по прибутках – у першому кварталі вони скоротилися на 23%. І це ще до введення нових мит у США! Єдиним світлим променем став електромобільний підрозділ, який продемонстрував зростання на 32%. Проте, попри цей успіх, у BMW переконані, що регулятори надто сильно тиснуть на автовиробників у питанні електрифікації. І генеральний директор бренду Олівер Ципсе (Oliver Zipse) закликає всіх пригальмувати
«Ми серйозно ставимося до амбітних політичних цілей, але не віримо в технічно однобокі регулювання, які обмежують пропозицію», – заявив Ципсе під час щорічних зборів акціонерів. Він наголосив, що як самостійна технологія, електромобільність веде в глухий кут. Причина проста: відмінності у темпах впровадження електрокарів надто великі, навіть у межах однієї Європи. Наприклад, у Бельгії електромобілі становлять понад 60% продажів, тоді як в Італії – лише 4%. Це змушує автовиробників шукати складний баланс, маючи конкурентоспроможні моделі з ДВЗ та флагманські електрокари для різних ринків
Автовиробники завжди не любили жорсткі регуляції, але останнім часом їхній голос став значно гучнішим. Причиною цього є мита та розвиток автомобільного ринку Китаю. Західні компанії вже й так боролися за прибуткове виробництво електромобілів та переконання споживачів у США. Тепер же вони усвідомлюють, що не можуть конкурувати на ринку Китаю, США електрифікуються повільніше, ніж очікувалося, а їхня продукція стає дорожчою через мита. Їх стискають звідусіль, тож вони тиснуть на регуляторів, стверджуючи, що суворі правила можуть підірвати їхній бізнес
Американські регулятори виявлять співчуття, але в Німеччині розрахунки інші
Економіка країни сильно залежить від автопрому (5% ВВП), який страждає від високих витрат та регуляцій. Оскільки Німеччина два роки поспіль спостерігала падіння ВВП, уряд може бути готовий підтримати плани ЄС, що послаблюють тиск на трьох її автомобільних гігантів. «Політичні цілі повинні відображати ринкові реалії та бути життєздатними для бізнесу», – підкреслив Ципсе. Він назвав майбутній перегляд цілей ЄС вирішальним шансом покращити систему, адже Європі потрібна сильна автомобільна промисловість
Шлях до нульових викидів – це непростий виклик
Навіть для такого автогіганта, як BMW, який справляється з електрифікацією краще за багатьох конкурентів, шлях до транспорту з нульовими викидами не буде легким. BMW обирає шлях технологічної диверсифікації, вважаючи його єдино вірним для сталого майбутнього
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі