Останні місяці видалися непростими для BMW
Подібно до інших німецьких автовиробників, продажі бренду стрімко падають у Китаї, що відчутно вдарило по прибутках – у першому кварталі вони скоротилися на 23%. І це ще до введення нових мит у США! Єдиним світлим променем став електромобільний підрозділ, який продемонстрував зростання на 32%. Проте, попри цей успіх, у BMW переконані, що регулятори надто сильно тиснуть на автовиробників у питанні електрифікації. І генеральний директор бренду Олівер Ципсе (Oliver Zipse) закликає всіх пригальмувати
«Ми серйозно ставимося до амбітних політичних цілей, але не віримо в технічно однобокі регулювання, які обмежують пропозицію», – заявив Ципсе під час щорічних зборів акціонерів. Він наголосив, що як самостійна технологія, електромобільність веде в глухий кут. Причина проста: відмінності у темпах впровадження електрокарів надто великі, навіть у межах однієї Європи. Наприклад, у Бельгії електромобілі становлять понад 60% продажів, тоді як в Італії – лише 4%. Це змушує автовиробників шукати складний баланс, маючи конкурентоспроможні моделі з ДВЗ та флагманські електрокари для різних ринків
Автовиробники завжди не любили жорсткі регуляції, але останнім часом їхній голос став значно гучнішим. Причиною цього є мита та розвиток автомобільного ринку Китаю. Західні компанії вже й так боролися за прибуткове виробництво електромобілів та переконання споживачів у США. Тепер же вони усвідомлюють, що не можуть конкурувати на ринку Китаю, США електрифікуються повільніше, ніж очікувалося, а їхня продукція стає дорожчою через мита. Їх стискають звідусіль, тож вони тиснуть на регуляторів, стверджуючи, що суворі правила можуть підірвати їхній бізнес
Американські регулятори виявлять співчуття, але в Німеччині розрахунки інші
Економіка країни сильно залежить від автопрому (5% ВВП), який страждає від високих витрат та регуляцій. Оскільки Німеччина два роки поспіль спостерігала падіння ВВП, уряд може бути готовий підтримати плани ЄС, що послаблюють тиск на трьох її автомобільних гігантів. «Політичні цілі повинні відображати ринкові реалії та бути життєздатними для бізнесу», – підкреслив Ципсе. Він назвав майбутній перегляд цілей ЄС вирішальним шансом покращити систему, адже Європі потрібна сильна автомобільна промисловість
Шлях до нульових викидів – це непростий виклик
Навіть для такого автогіганта, як BMW, який справляється з електрифікацією краще за багатьох конкурентів, шлях до транспорту з нульовими викидами не буде легким. BMW обирає шлях технологічної диверсифікації, вважаючи його єдино вірним для сталого майбутнього
Читати далі
Схожі записиКомпанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі