Технологія твердотільних батарей в електромобілях ще не стала масовою, але обіцяє меншу масу, підвищену безпеку і швидке заряджання. Rimac Technology працює над нею разом із партнерами та розглядає можливість встановлення такої батареї у майбутній суперкар Bugatti, який очікують у найближчі п’ять років
Rimac Technology стала окремою інженерною компанією у 2022 році
Вона відокремилась від хорватського виробника суперкарів, аби зосередитися на створенні електричних компонентів для інших брендів. Компанія не конкурує з гігантами автопромисловості з Китаю чи Південної Кореї за масштабами виробництва, але активно розвиває технології, які можуть суттєво змінити ринок електромобілів

Розробка нової батареї ведеться у співпраці з фахівцями Mitsubishi у сфері композитних матеріалів та компанією ProLogium, яка спеціалізується на твердотілих осередках. Перший прототип має обсяг 100 кВт-год і на 30 кг легший за звичайні батареї такої ж ємності. Rimac повідомляє про збільшення енергетичної щільності на 20–30% у порівнянні з традиційними рішеннями. Довгострокова мета полягає у тому, щоб до 2035 року досягти цінової рівності з поширеними NMC-батареями
Операційний директор Нурдін Пітаревич у коментарі для Autocar розповів про початок випробувань та натякнув на застосування нової батареї у нових моделях Bugatti орієнтовно з 2030 року. Інформації про сам автомобіль небагато, хоча передбачається, що йдеться про окрему модель у лінійці, яка стане супутником Tourbillon, а не його модифікацією

Окрім роботи над акумуляторами Rimac Technology створює лінійку нових електричних осей
Кожна така вісь поєднує електромотор, редуктор і електроніку у компактному модулі, який можна встановлювати на передню, задню або обидві осі. Потужність варіюється від 200 до 470 к.с., тому модулі підходять для різних моделей спортивного або преміального сегмента. Porsche та BMW вже замовляють ці електричні вузли для власних проєктів
Новим партнером стала саудівська компанія Ceer, створена у співпраці з Foxconn. Майбутній електричний SUV цього бренду матиме задню електричну вісь Rimac з характеристиками, які наближаються до показників 1288-сильного заднього мотора Rimac Nevera. Маса такої осі — лише 132 кг, що приблизно на 66 кг менше за силову установку Nevera при подібному рівні потужності

Rimac також веде розробку компактнішої електричної осі
Вона важить тільки 48 кг і матиме вихідну потужність близько 500 к.с. Це дуже перспективне рішенням для майбутніх легкових електромобілів, для яких важлива низька маса і висока ефективність
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі