Bugatti готує електромобіль з твердотільною батарею нового покоління — photo 65607

Bugatti готує електромобіль з твердотільною батарею нового покоління

11.12.2025
2 хвилини на прочитання

Технологія твердотільних батарей в електромобілях ще не стала масовою, але обіцяє меншу масу, підвищену безпеку і швидке заряджання. Rimac Technology працює над нею разом із партнерами та розглядає можливість встановлення такої батареї у майбутній суперкар Bugatti, який очікують у найближчі п’ять років

Rimac Technology стала окремою інженерною компанією у 2022 році 

Вона відокремилась від хорватського виробника суперкарів, аби зосередитися на створенні електричних компонентів для інших брендів. Компанія не конкурує з гігантами автопромисловості з Китаю чи Південної Кореї за масштабами виробництва, але активно розвиває технології, які можуть суттєво змінити ринок електромобілів

Bugatti готує електромобіль з твердотільною батарею нового покоління — photo 2

Розробка нової батареї ведеться у співпраці з фахівцями Mitsubishi у сфері композитних матеріалів та компанією ProLogium, яка спеціалізується на твердотілих осередках. Перший прототип має обсяг 100 кВт-год і на 30 кг легший за звичайні батареї такої ж ємності. Rimac повідомляє про збільшення енергетичної щільності на 20–30% у порівнянні з традиційними рішеннями. Довгострокова мета полягає у тому, щоб до 2035 року досягти цінової рівності з поширеними NMC-батареями

Операційний директор Нурдін Пітаревич у коментарі для Autocar розповів про початок випробувань та натякнув на застосування нової батареї у нових моделях Bugatti орієнтовно з 2030 року. Інформації про сам автомобіль небагато, хоча передбачається, що йдеться про окрему модель у лінійці, яка стане супутником Tourbillon, а не його модифікацією

Bugatti готує електромобіль з твердотільною батарею нового покоління — photo 3

Окрім роботи над акумуляторами Rimac Technology створює лінійку нових електричних осей 

Кожна така вісь поєднує електромотор, редуктор і електроніку у компактному модулі, який можна встановлювати на передню, задню або обидві осі. Потужність варіюється від 200 до 470 к.с., тому модулі підходять для різних моделей спортивного або преміального сегмента. Porsche та BMW вже замовляють ці електричні вузли для власних проєктів

Новим партнером стала саудівська компанія Ceer, створена у співпраці з Foxconn. Майбутній електричний SUV цього бренду матиме задню електричну вісь Rimac з характеристиками, які наближаються до показників 1288-сильного заднього мотора Rimac Nevera. Маса такої осі — лише 132 кг, що приблизно на 66 кг менше за силову установку Nevera при подібному рівні потужності

Bugatti готує електромобіль з твердотільною батарею нового покоління — photo 4

Rimac також веде розробку компактнішої електричної осі 

Вона важить тільки 48 кг і матиме вихідну потужність близько 500 к.с. Це дуже перспективне рішенням для майбутніх легкових електромобілів, для яких важлива низька маса і висока ефективність

Читати далі

Схожі записи
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
Porsche розкрила секрети нової акумуляторної батареї Taycan

Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]

11 Грудня 2025
Porsche розкрила секрети нової акумуляторної батареї Taycan — photo 65650
NASA та Поштова служба США відмовилися від електромобілів Canoo

Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]

11 Грудня 2025
NASA та Поштова служба США відмовилися від електромобілів Canoo — photo 65631
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
Porsche розкрила секрети нової акумуляторної батареї Taycan

Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]

11 Грудня 2025
Porsche розкрила секрети нової акумуляторної батареї Taycan — photo 65650
NASA та Поштова служба США відмовилися від електромобілів Canoo

Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]

11 Грудня 2025
NASA та Поштова служба США відмовилися від електромобілів Canoo — photo 65631
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK