У той час як General Motors активно просуває електромобілі під брендами Chevrolet та Cadillac, Buick залишається білою плямою в електричній лінійці концерну у США. Але в Китаї все інакше. Саме там Buick презентував оновлений кросовер Electra E5, який не лише приваблює дизайном, а й має цікаві технічні характеристики
Нове обличчя справляє враження з першого погляду: саме так можна описати зовнішність оновленої Electra E5. Замість фальшрадіаторної решітки — виразний «акулячий ніс», який додає кросоверу стрімкості та характеру. Передній бампер отримав м’якші обриси, плавні лінії та делікатне хромоване оздоблення — зміни виглядають не просто косметичними, а досить стильним апгрейдом

Решта кузова зберегла знайомі пропорції, хоча можливі дрібні оновлення — наприклад, нові варіанти дисків. Buick поки що не розкриває всіх деталей, однак обіцяє 47 поліпшень у дизайні, динаміці, цифрових технологіях та комплектації
Габарити залишилися незмінними: 4892 мм у довжину, 1905 мм у ширину та 1684 мм у висоту
Колісна база сягає солідних 2954 мм — це гарантує просторий салон і впевнену курсову стійкість на ходу

Але справжня сила Electra E5 — в техніці. За попередньою інформацією, модель пропонуватиметься з акумуляторами ємністю 65, 68,4 або 79,7 кВт-год. Останній варіант забезпечує запас ходу понад 600 км за китайським стандартом CLTC
Привід — на вибір: передній або повний. А в топовій версії кросовер набирає 100 км/год лише за 6,4 секунди
Ціни поки не оголошено, але очікується, що оновлена Electra E5 коштуватиме приблизно стільки ж, скільки і попередня версія — від 169 900 юанів (приблизно $23 700 за поточним курсом)

Саме ця модель мала стати першою електричною пропозицією Buick на американському ринку ще у 2024 році
Але влітку минулого року прем’єру відклали. Генеральна директорка GM Мері Барра тоді натякнула, що це рішення продиктоване повільнішим, ніж очікувалося, попитом на електромобілі у США. Водночас серед експертів панує думка, що справжньою причиною стала готовність імпортувати Electra E5 з Китаю — до того, як уряд США ввів 100% мито на китайські електрокари
Сьогодні ж, на тлі оновлення моделі, це рішення виглядає як втрата для американських споживачів. Electra E5 — це вивірене поєднання витонченого дизайну, сучасних технологій та гарної автономності. І якби не геополітичні обставини, ця модель цілком могла б стати новим бестселером на ринку США
Читати далі
Схожі записиПівденнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]
17 Жовтня 2025
Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]
17 Жовтня 2025
Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]
17 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі