У той час як General Motors активно просуває електромобілі під брендами Chevrolet та Cadillac, Buick залишається білою плямою в електричній лінійці концерну у США. Але в Китаї все інакше. Саме там Buick презентував оновлений кросовер Electra E5, який не лише приваблює дизайном, а й має цікаві технічні характеристики
Нове обличчя справляє враження з першого погляду: саме так можна описати зовнішність оновленої Electra E5. Замість фальшрадіаторної решітки — виразний «акулячий ніс», який додає кросоверу стрімкості та характеру. Передній бампер отримав м’якші обриси, плавні лінії та делікатне хромоване оздоблення — зміни виглядають не просто косметичними, а досить стильним апгрейдом
Решта кузова зберегла знайомі пропорції, хоча можливі дрібні оновлення — наприклад, нові варіанти дисків. Buick поки що не розкриває всіх деталей, однак обіцяє 47 поліпшень у дизайні, динаміці, цифрових технологіях та комплектації
Габарити залишилися незмінними: 4892 мм у довжину, 1905 мм у ширину та 1684 мм у висоту
Колісна база сягає солідних 2954 мм — це гарантує просторий салон і впевнену курсову стійкість на ходу
Але справжня сила Electra E5 — в техніці. За попередньою інформацією, модель пропонуватиметься з акумуляторами ємністю 65, 68,4 або 79,7 кВт-год. Останній варіант забезпечує запас ходу понад 600 км за китайським стандартом CLTC
Привід — на вибір: передній або повний. А в топовій версії кросовер набирає 100 км/год лише за 6,4 секунди
Ціни поки не оголошено, але очікується, що оновлена Electra E5 коштуватиме приблизно стільки ж, скільки і попередня версія — від 169 900 юанів (приблизно $23 700 за поточним курсом)
Саме ця модель мала стати першою електричною пропозицією Buick на американському ринку ще у 2024 році
Але влітку минулого року прем’єру відклали. Генеральна директорка GM Мері Барра тоді натякнула, що це рішення продиктоване повільнішим, ніж очікувалося, попитом на електромобілі у США. Водночас серед експертів панує думка, що справжньою причиною стала готовність імпортувати Electra E5 з Китаю — до того, як уряд США ввів 100% мито на китайські електрокари
Сьогодні ж, на тлі оновлення моделі, це рішення виглядає як втрата для американських споживачів. Electra E5 — це вивірене поєднання витонченого дизайну, сучасних технологій та гарної автономності. І якби не геополітичні обставини, ця модель цілком могла б стати новим бестселером на ринку США
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі