BYD, світовий лідер з виробництва електромобілів, спровокував чергову цінову війну на найбільшому автомобільному ринку світу – в Китаї, різко знизивши вартість кількох своїх моделей. Таке рішення миттєво викликало падіння акцій місцевих виробників електромобілів, підкреслюючи безпрецедентну конкуренцію в цьому секторі
Китай, як відомо, є не лише найбільшим автомобільним ринком, але й найбільш конкурентним у сегменті електромобілів, оскільки місцеві компанії часто обмежені у виході на інші глобальні ринки. При цьому, проникнення електромобілів (як акумуляторних BEV, так і гібридних PHEV) у Піднебесній стрімко наближається до 50%, тоді як у США цей показник ледве сягає 10%. Секрет такого швидкого зростання криється у доступності та відносно низькій вартості електрокарів
Ринок КНР вже пережив кілька цінових війн, які значно знизили вартість електромобілів. Останніми місяцями ситуація дещо стабілізувалася, проте BYD вирішив знову активізувати зниження цін
За останні дні BYD оголосив про низку суттєвих знижок на свої моделі
За інформацією Bloomberg, серед найбільш помітних змін:
- Хетчбек BYD Seagull: Ціна знижена на 20% до 55 800 юанів (приблизно $7780). Ця модель вже була найдешевшою у лінійці компанії та привернула світову увагу завдяки своїй вартості менше $10 000. При цьому в Європі цей же електрокар коштує від 22 990 євро ($26 100);
- Гібридний седан BYD Seal (двомоторний): Найбільше зниження ціни – на 34%, або на 53 000 юанів, до 102 800 юанів
Після цих новин акції BYD впали на 8%, а інші китайські виробники електромобілів, такі як Li Auto та Geely, також зафіксували значне зниження ринкової вартості
Нова хвиля цінових воєн обіцяє ще більше розхитати й без того швидкозмінний ринок
Зауважимо, що валовий прибуток BYD зріс майже втричі з 2019 по 2024 рік. Схоже, компанія відчуває себе достатньо впевнено, щоб чинити ще більший тиск на конкурентів, багато з яких ще не досягли рівня прибутковості
Подібна стратегія вже раніше застосовувалася Tesla на інших ринках
Проте, у цій новій ціновій війні саме американський автовиробник може постраждати найбільше. Tesla вже майже не отримувала прибутку від продажу своїх електромобілів у Китаї після значних знижень цін під час попередньої цінової війни. Нова хвиля агресивного ціноутворення з боку BYD посилить тиск на Tesla, особливо в умовах зростаючої конкуренції з боку нових гравців, таких як Xiaomi SU7
Читати далі
Схожі записиКолись Alpine був легендою ралійних трас і невеликих європейських доріг. У 2017 році бренд повернувся з елегантним спорткаром A110 — легким та азартним, він викликав посмішку у кожному повороті. Але сьогодні Alpine вже не просто про емоції за кермом — бренд прямує до електромобільного майбутнього, де поєднуються штучний інтелект, ручна робота і французька вишуканість Антоні Вілен, […]
30 Липня 2025Ті, хто чекає на революцію в акумуляторних технологіях, можуть трішки розслабитись: справжній прорив уже відбувається, просто не таким гучним і блискучим способом, як обіцяють обкладинки технологічних журналів. За словами Ларса Мораві, віцепрезидента з інженерії Tesla, літій-іонні акумулятори ще довго залишатимуться основою електромобільного світу — і з кожним роком ставатимуть дедалі досконалішими Не революція, а еволюція […]
30 Липня 2025Роботаксі наступають: Даллас готується стати новим фронтом у революції безпілотного транспорту Колись майбутнє здавалось далеким, майже фантастичним. Але у 2026 році на вулицях американського мегаполіса Далласу з’являться роботаксі Waymo — повністю автономні електромобілі, які підвозитимуть пасажирів без участі водія. Це буде не просто експеримент, а повноцінна платна служба виклику авто за допомогою додатку. Світ змінюється […]
30 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі