BYD, світовий лідер з виробництва електромобілів, спровокував чергову цінову війну на найбільшому автомобільному ринку світу – в Китаї, різко знизивши вартість кількох своїх моделей. Таке рішення миттєво викликало падіння акцій місцевих виробників електромобілів, підкреслюючи безпрецедентну конкуренцію в цьому секторі
Китай, як відомо, є не лише найбільшим автомобільним ринком, але й найбільш конкурентним у сегменті електромобілів, оскільки місцеві компанії часто обмежені у виході на інші глобальні ринки. При цьому, проникнення електромобілів (як акумуляторних BEV, так і гібридних PHEV) у Піднебесній стрімко наближається до 50%, тоді як у США цей показник ледве сягає 10%. Секрет такого швидкого зростання криється у доступності та відносно низькій вартості електрокарів
Ринок КНР вже пережив кілька цінових війн, які значно знизили вартість електромобілів. Останніми місяцями ситуація дещо стабілізувалася, проте BYD вирішив знову активізувати зниження цін

За останні дні BYD оголосив про низку суттєвих знижок на свої моделі
За інформацією Bloomberg, серед найбільш помітних змін:
- Хетчбек BYD Seagull: Ціна знижена на 20% до 55 800 юанів (приблизно $7780). Ця модель вже була найдешевшою у лінійці компанії та привернула світову увагу завдяки своїй вартості менше $10 000. При цьому в Європі цей же електрокар коштує від 22 990 євро ($26 100);
- Гібридний седан BYD Seal (двомоторний): Найбільше зниження ціни – на 34%, або на 53 000 юанів, до 102 800 юанів
Після цих новин акції BYD впали на 8%, а інші китайські виробники електромобілів, такі як Li Auto та Geely, також зафіксували значне зниження ринкової вартості

Нова хвиля цінових воєн обіцяє ще більше розхитати й без того швидкозмінний ринок
Зауважимо, що валовий прибуток BYD зріс майже втричі з 2019 по 2024 рік. Схоже, компанія відчуває себе достатньо впевнено, щоб чинити ще більший тиск на конкурентів, багато з яких ще не досягли рівня прибутковості

Подібна стратегія вже раніше застосовувалася Tesla на інших ринках
Проте, у цій новій ціновій війні саме американський автовиробник може постраждати найбільше. Tesla вже майже не отримувала прибутку від продажу своїх електромобілів у Китаї після значних знижень цін під час попередньої цінової війни. Нова хвиля агресивного ціноутворення з боку BYD посилить тиск на Tesla, особливо в умовах зростаючої конкуренції з боку нових гравців, таких як Xiaomi SU7
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025
Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025
Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі