BYD уже запустила в експлуатацію 500 надпотужних зарядних станцій на 1 мегават (1000 кВт), які здатні за п’ять хвилин «залити» електромобілю енергії на сотні кілометрів. Тепер компанія готується масштабувати мережу — ще 15 000 таких зарядок з’являться по всьому Китаю
Коли в березні BYD представила свої перші 1-мегаватні зарядки, новина миттєво розлетілася медіапростором. Одні захоплювалися, інші сумнівалися — мовляв, чи потрібна така потужність і чи реально розгорнути мережу з тисяч станцій? Але BYD реалізувала інфраструктуру на практиці
Понад 500 зарядок уже працюють — насамперед у ключових мегаполісах Китаю. Наступний етап — партнерство з місцевими гравцями для масштабування: Xiaoju Charging модернізує або добудує 10 000 станцій, LongShine — ще 5000. Чітких строків поки немає, але масштаби вражають
Навіть там, де електромережі не тягнуть мегаватні навантаження, BYD має рішення: компанія постачатиме системи накопичення енергії, які забезпечуватимуть стабільну роботу зарядок без критичного тиску на інфраструктуру. Це дає змогу будувати станції буквально будь-де — у містах, передмістях, на трасах
Нові електромобілі — під нову потужність
Зараз лише дві моделі BYD підтримують зарядку на 1 мегават: Han L і Tang L, обидві на новій платформі Super e-Platform 2.0. Але цього достатньо, щоб перевірити попит — і він є. Вже у перший повний місяць продажів обидві моделі розійшлися тиражем понад 10 000 одиниць
Для нових моделей заряджатися на цих станціях — наче залити бак бензином. Ніяких годин очікування, кілька хвилин — і ти знову в дорозі. Такий аргумент здатен переконати найзапекліших скептиків електромобільності
BYD випереджає конкурентів на кілька кроків
У той час як інші гравці ще тільки анонсують свої «суперзарядки», BYD уже їх масово впроваджує
— XPeng вийшла на рівень 480 кВт і планує перейти на 800 кВт;
— GAC Aion має «6С»-зарядки, які заряджають авто у шість разів швидше за місткість його батареї — наприклад, 100-кіловатну батарею на 600 кВт;
— Zeekr готує 1,2-мегаватну станцію, а Huawei націлюється взагалі на 1,5 мегавата
Але у BYD — реальні 500 станцій, які вже функціонують, і ще 15 000 на горизонті. До того ж — електромобілі, що можуть використати цю потужність продаються уже сьогодні
Читати далі
Схожі записиЩе зовсім недавно Model S і Model X були символами прогресу та амбіцій електромобільної революції. Але сьогодні ці дві моделі Tesla, які свого часу задавали тон у світі електрокарів, зникають із європейського ринку. Компанія Ілона Маска без зайвого шуму припинила прийом індивідуальних замовлень у ЄС, розпродаючи лише залишки зі складів. Навіть демо-автомобілі, які приваблювали погляди […]
2 Серпня 2025Після років стриманої позиції щодо електромобілів, Toyota нарешті вирішила зробити серйозний крок у напрямку електрифікації. І хоча компанія досі не поспішає ставити все на батарейні рішення, ініціатива локалізувати виробництво електромобілів у Європі — сигнал про те, що зміни неминучі Виробництво електромобілів — з 2028 року в Чехії За даними Nikkei Asia, Toyota готується розпочати виробництво […]
2 Серпня 2025Skoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі