BYD уже запустила в експлуатацію 500 надпотужних зарядних станцій на 1 мегават (1000 кВт), які здатні за п’ять хвилин «залити» електромобілю енергії на сотні кілометрів. Тепер компанія готується масштабувати мережу — ще 15 000 таких зарядок з’являться по всьому Китаю
Коли в березні BYD представила свої перші 1-мегаватні зарядки, новина миттєво розлетілася медіапростором. Одні захоплювалися, інші сумнівалися — мовляв, чи потрібна така потужність і чи реально розгорнути мережу з тисяч станцій? Але BYD реалізувала інфраструктуру на практиці
Понад 500 зарядок уже працюють — насамперед у ключових мегаполісах Китаю. Наступний етап — партнерство з місцевими гравцями для масштабування: Xiaoju Charging модернізує або добудує 10 000 станцій, LongShine — ще 5000. Чітких строків поки немає, але масштаби вражають
Навіть там, де електромережі не тягнуть мегаватні навантаження, BYD має рішення: компанія постачатиме системи накопичення енергії, які забезпечуватимуть стабільну роботу зарядок без критичного тиску на інфраструктуру. Це дає змогу будувати станції буквально будь-де — у містах, передмістях, на трасах
Нові електромобілі — під нову потужність
Зараз лише дві моделі BYD підтримують зарядку на 1 мегават: Han L і Tang L, обидві на новій платформі Super e-Platform 2.0. Але цього достатньо, щоб перевірити попит — і він є. Вже у перший повний місяць продажів обидві моделі розійшлися тиражем понад 10 000 одиниць
Для нових моделей заряджатися на цих станціях — наче залити бак бензином. Ніяких годин очікування, кілька хвилин — і ти знову в дорозі. Такий аргумент здатен переконати найзапекліших скептиків електромобільності
BYD випереджає конкурентів на кілька кроків
У той час як інші гравці ще тільки анонсують свої «суперзарядки», BYD уже їх масово впроваджує
— XPeng вийшла на рівень 480 кВт і планує перейти на 800 кВт;
— GAC Aion має «6С»-зарядки, які заряджають авто у шість разів швидше за місткість його батареї — наприклад, 100-кіловатну батарею на 600 кВт;
— Zeekr готує 1,2-мегаватну станцію, а Huawei націлюється взагалі на 1,5 мегавата
Але у BYD — реальні 500 станцій, які вже функціонують, і ще 15 000 на горизонті. До того ж — електромобілі, що можуть використати цю потужність продаються уже сьогодні
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі