Mercedes-Benz повністю вийшов зі свого спільного підприємства Denza в Китаї з BYD, залишивши останню єдиним акціонером преміального бренду електромобілів
У 2022 році Mercedes продав 40% своєї частки в Denza компанії BYD
Німецький автовиробник об’єднав зусилля з BYD для запуску Denza у 2011 році як спільного підприємства 50 на 50. У перші роки свого існування компанія випустила кілька електромобілів, зокрема Denza 300, Denza 400 та Denza 500. Вважається, що за перше десятиліття існування бренду Denza було продано лише 23 000 автомобілів
Denza була створена у 2011 році і за перші 10 років свого існування продала лише 23 000 автомобілів
Цього було недостатньо, щоб зробити партнерство вигідним для Mercedes. У 2022 році компанія скоротила свою частку в Denza до 10%, а BYD викупила 40%. За останні два роки Denza процвітала, випустивши кілька нових моделей з інноваційними технологіями та яскравим дизайном, що призвело до різкого зростання продажів. Наразі компанія продала понад 200 000 автомобілів, але навіть цього виявилося недостатньо, щоб переконати Mercedes залишитися
Завдяки кільком цікавим новим моделям продажі за останні три роки стрімко зросли
Хоча BYD тепер володіє 100% акцій Denza, клієнти, швидше за все, не помітять жодної різниці. Жодна з нинішніх моделей Denza не використовує технології Mercedes-Benz, і китайський бренд має амбітні плани на майбутнє. На додаток до зростання продажів у Китаї, наступного року Denza вийде на нові ринки, включаючи Європу і, можливо, Австралію. Вона прагне створити асортимент, що складатиметься щонайменше з 10 моделей
Інформація з Китайської національної системи публічної інформації про кредитування підприємств підтвердила, що Mercedes-Benz офіційно вийшов зі спільного підприємства 14 вересня. Ганс Георг Енгель, керівник Mercedes, також вийшов зі складу директорів Denza
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі