Заміна батарей завжди була суперечливою темою у світі електромобілів, але CATL і Nio вирішили перевести її на новий рівень, працюючи над створенням єдиної національної інфраструктури для розвитку цієї технології
Глобальні гравці об’єднуються: що це означає?
Одна з найбільших у світі компаній з виробництва батарей CATL і передовий китайський виробник електромобілів Nio підписали угоду, що передбачає спільне розгортання станцій швидкої заміни акумуляторів по всьому Китаю. Це вперше, коли заміна батарей виходить за межі одного бренду – тепер Nio інтегрує в свою мережу технологію Choco-swap від CATL
Система Choco-swap розрахована на автомобілі малого та середнього класу та підтримує акумулятори місткістю від 42 до 70 кВт-год. Вона дозволяє водіям різних марок електрокарів змінювати батареї лише за кілька хвилин без необхідності чекати зарядки

Як це працюватиме?
Одним із перших електромобілів, який отримає доступ до нової інфраструктури, стане Nio Firefly – преміальний компактний електрокар від суббренду Nio. В майбутньому технологію батарейного обміну можуть використовувати й інші виробники, зокрема Chery та Geely, які вже висловили зацікавленість у співпраці
За словами представників компаній, їхня спільна мережа буде працювати паралельно, забезпечуючи безперебійну та швидку заміну акумуляторів для всіх користувачів. Це рішення може суттєво змінити ринок електромобілів, адже зараз більшість виробників використовують унікальні батареї з різними формами, хімією та місткістю, що унеможливлює стандартизований обмін

Чи є у цієї технології майбутнє?
Попри очевидні переваги, змінні батареї мають і свої недоліки. Наприклад, виробники, що приєднаються до такої системи, будуть змушені проектувати електромобілі з урахуванням стандартних батарей, що обмежує свободу дизайну

Проте головні переваги – зручність, швидкість та можливість оновлення акумуляторів до більш сучасних версій – роблять цей підхід привабливим як для клієнтів, так і для виробників. Якщо ця ініціатива отримає ширшу підтримку, ми можемо побачити цілу екосистему доступних електромобілів, які можна зарядити буквально за хвилини, просто змінивши батарею
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі