Найбільший у світі виробник акумуляторів, компанія CATL, стала першою, хто відповідає новому національному стандарту безпеки Китаю під назвою “Без пожежі, без вибуху” (“No Fire, No Explosion”). Цей норматив набуде чинності 1 липня 2026 року. Він вимагає, аби батареї запобігали виникненню пожежі та вибуху після настання внутрішнього теплового розгону
Нову версію обов’язкового національного стандарту безпеки батарей, котра отримала назву GB 38031-2025, опубліковано 28 березня 2025 року. Її найбільша зміна – вимога до тесту на термічну дифузію. Новий стандарт вимагає, аби батареї не займалися і не вибухали під час можливого теплового розгону. Дим, генерований батареєю, не повинен завдавати шкоди пасажирам транспортного засобу. Попередній стандарт вимагав лише попереджувальних сигналів перед виникненням пожежі чи вибуху
Аби відповідати стандарту, виробники батарей мають пройти нові випробування
Перше – тест на удар знизу. Він спрямований на оцінку захисних можливостей батареї. Друге випробування вимагає, аби батарея витримувала 300 циклів швидкої зарядки без пожежі чи вибуху під час подальших тестів на коротке замикання. Ці вимоги набудуть чинності 1 липня 2026 року. Однак, найбільший у світі виробник батарей оголосив, що вже отримав підтвердження відповідності новому стандарту
CATL відповідає стандарту “Без пожежі, без вибуху”
29 квітня CATL офіційно оголосила, успішно пройшла два випробування відповідно до стандарту GB 38031-2025 – “Вимоги безпеки для тягових батарей електромобілів”. Тестувалися як окремі елементи батарей (cells), так і батарейні блоки (packs). Як результат, CATL стала першою компанією, котра відповідає новому стандарту
За інформацією CATL, для випробувань було подано батарею Qilin. Її вперше представили на ринку в червні 2022 року як третє покоління технології CATL CTP (cell-to-pack – від елемента до блока). Вона може похвалитися ефективністю використання об’єму на рівні 72% та щільністю енергії до 255 Вт-год/кг. Батарея Qilin має стабільну несучу структуру та посилений захист від теплового розгону
CATL повідомила, що звіт про випробування видано сторонньою сертифікаційною агенцією China Automotive Technology & Research Center (CATARC). Це відома група компаній, котра надає послуги з тестування та сертифікації продуктів. CATARC також проводить у Китаї краш-тести та оцінку безпеки за програмою C-NCAP. Представники Департаменту енергетичних систем Китайського центру автомобільних технологій та досліджень (CATARC) і Центру тестування та верифікації CATL також були присутні на церемонії вручення сертифікатів
CATL заявила, що постійно вдосконалюватиме рівень безпеки тягових батарей
Зокрема, йдеться про термічну дифузію, захист від ударів знизу, безпеку швидкої зарядки та інші аспекти – все це завдяки технологічним інноваціям. Відповідність новому стандарту більш ніж за рік до дати його обов’язкового впровадження демонструє домінування CATL у сфері створення безпечніших батарей
У лютому 2025 року оголосили, що понад 18 мільйонів автомобілів у всьому світі оснащені батареями виробництва CATL. Якщо говорити про батарею Qilin, її використовують Aito, Zeekr, Li Auto, Xiaomi, Neta, Avatr, Lotus та інші відомі автовиробники
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі