Частка електрифікованих автомобілів в Китаї досягла майже 50%
У квітні внутрішні продажі в Китаї впали на 5,8% порівняно з попереднім роком, склавши 1,55 млн одиниць. Крім того, продажі знизилися на 9,6% порівняно з березнем, який демонстрував відносно високі показники, коли продажі виросли на 5,7% порівняно з березнем 2023 року і на 53% порівняно з лютим 2024 року, місяцем, який відзначався млявими продажами через святкування китайського Нового року
Цікаво, що більш глибокий аналіз даних показує, що експорт автомобілів з Китаю зріс на 38% в річному обчисленні, досягнувши 417 000 одиниць у квітні. Це зростання слідує за 39% стрибком експорту, який спостерігався в березні, що підкреслює швидке поширення автомобілів китайського виробництва по всьому світу
За словами генерального секретаря Китайської асоціації легкових автомобілів, вітчизняним автовиробникам доведеться вибирати, чи розширювати свою діяльність за кордоном, чи ризикувати втратою частки на місцевому ринку, повідомляє Reuters
Так звані транспортні засоби на нових джерелах енергії (NEV), що включають електромобілі (BEV), гібридні електромобілі, що підключаються (PHEV), та електромобілі на паливних елементах (FCEV), продовжують набирати популярність по всій країні. У попередньому місяці на ці транспортні засоби припало 43,5% всіх продажів нових автомобілів в країні
Примітно, що в першій половині квітня частка електромобілів на паливних елементах перевищила 50%. Дивно, але сплеск попиту на NEV в першу чергу пов’язаний зі стрімким зростанням продажів PHEV, а не BEV, як можна було б очікувати
У квітні продажі BEV підскочили на 12,1% порівняно з квітнем минулого року, тоді як продажі PHEV зросли на 64,2%. Це сталося на тлі сильного березня для PHEV, коли їх продажі зросли на 75,4% порівняно з 10,5% зростанням продажів BEV. Компанія BYD отримала значну вигоду від цього зростання попиту, оскільки в квітні на PHEV її виробництва припало 57%
Загалом китайські автовиробники забезпечили майже 70% світових продажів PHEV у першому кварталі