Ще кілька років тому Tesla була символом прогресу і беззаперечним лідером серед електромобілів. Традиційні автовиробники лише намагалися наздогнати компанію Ілона Маска, а тисячі покупців із захватом міняли бензинові авто на електрокари з логотипом Tesla. Але, за даними аналітичної компанії S&P Global, ситуація почала різко змінюватися. Рівень лояльності до бренду помітно впав: дедалі більше колишніх власників Tesla не лише обирають конкурентів, а й повертаються до двигунів внутрішнього згоряння — навіть до дизеля

Чому клієнти відмовляються від Tesla?
Основною причиною експерти називають застарілий модельний ряд. Компанія досі найбільше залежить від продажів Model 3 та Model Y. Попри періодичні оновлення, дизайн і технології цих моделей залишаються практично незмінними. Тим часом конкуренти пропонують широку лінійку сучасних електрокарів і гібридів, які виглядають свіжо та технологічно
Свою роль, за словами аналітиків, відіграють і політичні висловлювання самого Ілона Маска. Частина клієнтів, які не поділяють його поглядів, вирішує дистанціюватися від бренду

Згідно з дослідженням, лояльність до Tesla за останній рік знизилася на 9,4%, і тепер бренд поступається навіть Ford. Це показує, що покупці хочуть мати більше вибору і вже не прив’язуються лише до одного типу двигуна
Серед тих, хто відмовився від Tesla, 68,9% обрали інший електромобіль, підтверджуючи загальний курс на електрифікацію. Водночас 31,1% повернулися до традиційних авто: з них 28,2% віддали перевагу гібридам, а 2,9% — дизельним моделям. Це виглядає парадоксально, адже дизель зазвичай асоціюється з комерційними вантажівками, а не з інноваційними технологіями. Аналітики припускають, що особливо серед власників проблемного Cybertruck могли з’явитися ті, хто замінив його на класичні дизельні пікапи, наприклад Chevrolet Silverado

Тенденція вказує, що загалом лояльність до електромобілів знижується, а до бензинових і гібридних авто — навпаки, зростає. Споживачі прагнуть більшої надійності та різноманітності й не готові остаточно відмовитися від перевірених технологій
При цьому Tesla все ще залучає нових клієнтів, але вже не так впевнено, як раніше
Якщо порівняти показники компанії з BMW, яке активно розширило асортимент електричних моделей, перевага Tesla стала значно меншою

Важливо, що вартість не є головним чинником відмови. Більшість колишніх власників Tesla купують авто у тому ж ціновому сегменті. Отже, для них визначальними стають дизайн, імідж та новизна моделей, а не економія
Ринок електромобілів швидко дорослішає, конкуренція зростає, і Tesla вже не може розраховувати на свою колишню унікальність
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі