Чому європейські автовиробники проти тарифів ЄС на китайські електромобілі?

14.06.2024
Чому європейські автовиробники проти тарифів ЄС на китайські електромобілі? — photo 10754
  • Цього тижня ЄС оголосив про введення тарифів на електромобілі китайського виробництва
  • Європейські автовиробники, включаючи BMW, Volkswagen і Mercedes, виступили проти цього кроку
  • Причина в тому, що вони занепокоєні відповідними заходами з боку Пекіна, які зашкодять їхнім продажам

Цього тижня Європейський Союз оголосив про введення тарифів для боротьби з дешевими китайськими електромобілями. Як і США, ЄС висловив занепокоєння тим, як Китай формує ціни на електромобілі. Через надмірні субсидії від китайського уряду, місцеві компанії пропонують автомобілі за штучно заниженими цінами

Цей крок був зроблений після аналогічних дій з боку США, коли Білий дім вчетверо збільшив тарифи на китайські електромобілі – з 25 до 100%. Але цікаво, що занепокоєння європейських законодавців щодо впливу китайських автомобілів на автомобільну промисловість ЄС, підтримка тарифів з боку європейських автовиробників відсутня

Причина в тому, що вони значною мірою залежать від Китаю та ризикують отримати відповідні дії з боку Пекіна. Торгова палата Китаю в ЄС вже попередила, що країна розглядає можливість підвищення тарифів на імпортні автомобілі, якщо високі мита ЄС почнуть діяти 

Чому європейські автовиробники проти тарифів ЄС на китайські електромобілі? — photo 2
Dacia Spring

Крім того, Китай є важливим виробничим центром для багатьох європейських автовиробників. Такі автомобілі, як BMW iX3, Citroen C5 X і Dacia Sping виробляються в Китаї, і на них також вплинуть нові тарифи

За оцінками HSBC, німецькі автовиробники отримують 20-23% своїх прибутків від продажу автомобілів у Китаї, тому керівники BMW, Mercedes і Volkswagen застерігають від запровадження тарифів

Генеральний директор BMW Олівер Зіпсе заявив інвесторам, що він не вважає, що галузі потрібен протекціонізм, і що, беручи участь у торговельних баталіях, «можна вистрілити собі в ногу». Керівник VW Олівер Блюм так само насторожено ставився до тарифів, заявивши, що ризик відплати є дуже високим. А Карлос Таварес, голова Stellantis, назвав потенційні мита на китайські електромобілі «великою пасткою для країн, які підуть цим шляхом»

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK