Відтоді, як бренд Polestar сім років тому виокремився у виробника електромобілів, компанія очолював німецький дизайнер Томас Інгенлат (Thomas Ingenlath). Однак 1 жовтня його замінить Майкл Лохшеллер, теж ветеран галузі, на якого покладають великі надії
Ні для кого не секрет, що Polestar переживає не найкращі часи. За останні місяці ціна акцій компанії різко впала, і вона ризикує бути виключеною з біржі Nasdaq, адже її акції коливаються на рівні 1 долара за акцію. У першому кварталі продажі компанії в усьому світі впали на 40%, знизившись до 7200 одиниць порівняно з 12 076 проданими електрокарами за аналогічний період минулого року
Чи зможе Лохшеллер покращити ситуацію?
Уродженець Німеччини має довгу кар’єру в автомобільній промисловості. На початку 2000-х років він був фінансовим директором Mitsubishi Motors, а потім перейшов до VW Group USA і зрештою став її фінансовим директором. Лошеллер залишався у VW протягом декількох років, перш ніж приєднатися до ради директорів Opel AG у 2012 році та обійняти посаду головного виконавчого директора в червні 2017 року. Потім він приєднався до VinFast у 2021 році і став її глобальним виконавчим директором, на цій посаді він перебував протягом семи місяців, перш ніж був призначений президентом Nikola Motor
Глобальні продажі компанії впали на 40% у першому кварталі, що створює додатковий тиск на нового генерального директора
Маючи досвід роботи на керівних посадах як в традиційних автомобільних компаніях, так і у електромобільних стартапах, Лохшеллер має привнести свій унікальний досвід в Polestar. В компанії кажуть, що він має багатий досвід розвитку на конкурентних ринках та масштабуванні бізнесу
– Компанія Polestar пережила етап стартапу, тепер у нас більш широка модельна лінійка. Для подальшого розвитку ідеальним лідером ми бачимо Міхаеля Лохшеллера, який поведе Polestar до наступного етапу, – сказав новий голова правління компанії Вінфрід Валанд (Winfried Vahland)
Polestar загрожує делістинг на біржі Nasdaq, оскільки ціна її акцій залишається нижче порогу в $1 за акцію
– Його глибокі знання, особливо у сфері забезпечення досконалої операційної роботи, розробки послідовної продуктової стратегії та посилення присутності на світовому ринку, стануть запорукою майбутнього успіху Polestar, – додав пан Валанд
Закінчення року буде вирішальним для Polestar. Нещодавно компанія розпочала виробництво кросовера 3 SUV на своєму заводі в Південній Кароліні та розпочала його глобальні поставки. Також модельну лінійку розширив компактний Polestar 4. Китайські електромобілі в Україні продають здебільшого неофіційні дилери, принаймні, планів створити офіційне представництво Polestar, яка належить Geely, ніхто з українських імпортерів поки що не виявив
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі