Наприкінці минулого місяця Tesla приголомшила світ, звільнивши всю команду з 500 осіб, яка займалася мережею станцій швидкої зарядки, і закривши відповідний відділ. Зараз компанія знову приймає на роботу частину звільнених працівників, очевидно, визнаючи помилковість свого попереднього рішення
Невдовзі після того, як про це стало відомо, генеральний директор Tesla Ілон Маск виступив у соціальній мережі X, заявивши, що мережа Supercharger продовжуватиме розвиватися, але «повільніше». Минулого тижня керівник додав, що цього року Tesla витратить $500 мільйонів на розширення мережі Supercharger
Хоча Маск не надав подробиць про плани Tesla щодо мережі зарядних станцій, Bloomberg повідомляє, що деякі звільнені працівники зараз знову приймаються на роботу в команду. Поки залишається незрозумілим, скільки саме співробітників повертається. Відомо що один з керівників, Макс де Зегер, директор з питань зарядних станцій у Північній Америці, повернувся до автовиробника

Однак поки що немає жодних ознак того, що повернулася колишня топ-менеджерка з питань зарядної інфраструктури Ребекка Тінуччі. Інших також може бути складно повернути на роботу, оскільки конкуруючі зарядні компанії, такі як BP Pulse, висловили зацікавленість у наймі звільнених працівників Supercharger для розширення своїх власних мереж
Навіть після повторного найму деяких працівників Tesla може мати труднощі з управлінням своїми зарядними станціями. Колишні працівники розповіли, що команда технічного обслуговування Supercharger була перевантажена роботою до звільнень, і висловили занепокоєння, що скорочення призведе до погіршення якості обслуговування клієнтів, оскільки нові автовиробники планують отримати доступ до мережі
Це не перший випадок, коли Маск розпочинає руйнівні скорочення персоналу, щоб потім відновлювати команди. У 2022 році, після придбання Twitter, він звільнив близько половини співробітників компанії, перш ніж попросити десятки з них повернутися
Читати далі
Схожі записиKia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]
17 Жовтня 2025
Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]
17 Жовтня 2025
Ferrari не намагається відтворити звуки чи відчуття двигуна внутрішнього згоряння Інженери компанії хочуть передати ту саму драматичність і глибокий зв’язок між людиною й автомобілем. І якщо Hyundai у своєму Ioniq 5 N експериментує з імітацією семиступінчастої коробки передач і спортивним саундтреком, Ferrari йде власним шляхом. У майбутній Elettrica компанія впроваджує унікальну концепцію, засновану не на […]
17 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі