Наприкінці минулого місяця Tesla приголомшила світ, звільнивши всю команду з 500 осіб, яка займалася мережею станцій швидкої зарядки, і закривши відповідний відділ. Зараз компанія знову приймає на роботу частину звільнених працівників, очевидно, визнаючи помилковість свого попереднього рішення
Невдовзі після того, як про це стало відомо, генеральний директор Tesla Ілон Маск виступив у соціальній мережі X, заявивши, що мережа Supercharger продовжуватиме розвиватися, але «повільніше». Минулого тижня керівник додав, що цього року Tesla витратить $500 мільйонів на розширення мережі Supercharger
Хоча Маск не надав подробиць про плани Tesla щодо мережі зарядних станцій, Bloomberg повідомляє, що деякі звільнені працівники зараз знову приймаються на роботу в команду. Поки залишається незрозумілим, скільки саме співробітників повертається. Відомо що один з керівників, Макс де Зегер, директор з питань зарядних станцій у Північній Америці, повернувся до автовиробника

Однак поки що немає жодних ознак того, що повернулася колишня топ-менеджерка з питань зарядної інфраструктури Ребекка Тінуччі. Інших також може бути складно повернути на роботу, оскільки конкуруючі зарядні компанії, такі як BP Pulse, висловили зацікавленість у наймі звільнених працівників Supercharger для розширення своїх власних мереж
Навіть після повторного найму деяких працівників Tesla може мати труднощі з управлінням своїми зарядними станціями. Колишні працівники розповіли, що команда технічного обслуговування Supercharger була перевантажена роботою до звільнень, і висловили занепокоєння, що скорочення призведе до погіршення якості обслуговування клієнтів, оскільки нові автовиробники планують отримати доступ до мережі
Це не перший випадок, коли Маск розпочинає руйнівні скорочення персоналу, щоб потім відновлювати команди. У 2022 році, після придбання Twitter, він звільнив близько половини співробітників компанії, перш ніж попросити десятки з них повернутися
Читати далі
Схожі записиВона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]
1 Грудня 2025
Американські власники Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 скоро отримають можливість використовувати свої електромобілі як домашні генератори. Машина зможе подавати енергію в електрощит будинку, тож під час відключення світла або в години пікових тарифів сім’я матиме запасний ресурс і зможе економити на рахунках Hyundai Motor Group, куди входять Hyundai, Kia і Genesis, заявила про розширення […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі