Дебютував Rivian R2: швидкий та відносно доступний кросовер
Новий Rivian R2 виглядає як зменшений R1S, пропонує два ряди сидінь і коштує від $45 000 в США
Rivian R2 щойно дебютував, розширивши лінійку Rivian до трьох моделей, приєднавшись до R1T та R1S. Це дворядний п’ятимісний позашляховик вартістю близько $45 000″, покликаний конкурувати з іншими старожилами цього сегменту, такими як Tesla Model Y, Ford Mustang Mach-E та багатьма іншими. Однак, як і слід було очікувати від Rivian, він має позашляховий характер
Збитий прямокутний дизайн робить його схожим на більш компактний R1S. Він зберіг фірмову масивну світлову панель і вертикальні фари овальної форми, а нижній бампер має помітні буксирувальні гаки. Під капотом, як і у інших моделей Rivian, знаходиться великий багажник. Збоку видно висувні дверні ручки, просту форму кузова та плаский дах, що тягнеться до самої задньої частини. Задні чверть вікна висуваються, а заднє вікно також можна опустити. Позаду фірмова світлова панель Rivian з невеликим значком “R2”
Інтер’єр виглядає знайомим – він має пару екранів з великим інформаційно-розважальним тачскріном і меншою цифровою панеллю приладів перед водієм, на якій працює власне програмне забезпечення Rivian. Однак, R2 має нове кермо з тактильними циферблатами для управління. З інновацій в салоні R2, як не дивно, з’явилось два (!) бардачки. Для максимальної зручності кожне сидіння в R2 може складатися, навіть сидіння водія. Автономне водіння має бути на високому рівні завдяки 11-ти камерам і 5-тьом радарам
Буде три різні версії: одномоторна RWD, двомоторна AWD і тримоторна (один мотор спереду, два мотори ззаду) AWD. Будуть доступні два розміри акумуляторних батарей, і Rivian стверджує, що більша батарея буде здатна забезпечити запас ходу біля 500 км, і вона буде поставлятися з портом NACS, а не CCS. Крім того, тримоторний електромобіль повенен розганятись від 0 до 100 км/год менш ніж за 3,0 секунди
R2 побудований на новій платформі, розробленій для середньорозмірних автомобілів, тобто він не має спільних елементів з R1 або R1S. Rivian також заявляє, що використовує нову акумуляторну технологію під назвою 4695. Це циліндрична комірка, яка набагато більша, ніж елементи живлення, які Rivian використовує для своїх R1S і R1T. Сам акумуляторний блок структурний, з верхньою частиною, яка виконує роль підлоги транспортного засобу. Rivian поки що не називає швидкість заряду, але каже, що зарядка від 10 до 80% займе менше 30 хвилин на швидкому зарядному пристрої
R2 має довжину 4,7 метри, ширину 1,9 метри і висоту 1,7 метри при 2,9-метровій колісній базі, з 25-сантиметровим дорожнім просвітом на 32-дюймових шинах
В кінці презентації R2 було сказано, що його стартова ціна становитиме близько $45 000. Очікується, що версії з більшим акумуляторним блоком і швидшим прискоренням будуть коштувати значно дорожче. Поставки заплановані на першу половину 2026 року, а виробництво відбуватиметься на заводі в Нормаль, штат Іллінойс