Ще одна важлива фігура залишає Tesla
Девід Лау, віцепрезидент із розробки програмного забезпечення, пішов із компанії після 13 років роботи. Це саме він керував командами, які відповідали за критичні електронні системи електромобілів: від трансмісії до управління батареями та високовольтної архітектури. І якщо раніше його ім’я звучало десь у тіні Ілона Маска, то тепер його відхід – гучна тріщина в стінах технологічного гіганта

Менеджерський землетрус: Tesla втрачає позиції, а разом з цим – і людей
Лау – не перший. Протягом року компанію покинули інженерний директор Дрю Багліно, директор із політики Рохан Пател, очільник європейського підрозділу Джос Дінґс та ще низка високопоставлених фахівців. Усе це відбувається на тлі падіння продажів (найслабший перший квартал за два роки) та зростаючого роздратування на адресу Маска – як через затримки нових моделей, так і через його політичні перформанси, що вже дістали не лише Америку, а й Європу
Tesla більше не виглядає компанією майбутнього. Вона починає нагадувати стартап, якому терміново потрібно вирішити, ким він хоче бути, коли виросте. Тільки от ця компанія вже виросла – і в неї пів мільйона клієнтів на хвості

Що далі: Model Y, роботаксі та дешевші моделі. Але чи вистачить цього?
Попри втрати, Tesla намагається зберігати обличчя. В Америці вже стартували поставки оновленого Model Y, компанія обіцяє модернізувати Model S та Model X. У червні в Остіні має з’явитися перший сервіс роботаксі, а трохи згодом – і в інших містах. Також готуються дешевші моделі, які мали би повернути Tesla на ринок масових електромобілів
Але все це – на фоні кадрової турбулентності. І питання залишається відкритим: чи витримає Tesla цю гонку, коли з команди йдуть ті, хто власне й писав її код – як у прямому, так і в переносному сенсі?
Тим не менш, Tesla залишається важливим гравцем – з технічного погляду, це все ще один з найпросунутіших брендів на ринку електромобілів. Але довіра – річ тендітна. Особливо в індустрії, де конкуренти (зокрема китайські) вже дихають у потилицю. Якщо компанія не стабілізує керівництво й не поверне фокус на продукт, а не на шоу, вона може втратити свій статус і долю на ринку
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі