Ще одна важлива фігура залишає Tesla
Девід Лау, віцепрезидент із розробки програмного забезпечення, пішов із компанії після 13 років роботи. Це саме він керував командами, які відповідали за критичні електронні системи електромобілів: від трансмісії до управління батареями та високовольтної архітектури. І якщо раніше його ім’я звучало десь у тіні Ілона Маска, то тепер його відхід – гучна тріщина в стінах технологічного гіганта

Менеджерський землетрус: Tesla втрачає позиції, а разом з цим – і людей
Лау – не перший. Протягом року компанію покинули інженерний директор Дрю Багліно, директор із політики Рохан Пател, очільник європейського підрозділу Джос Дінґс та ще низка високопоставлених фахівців. Усе це відбувається на тлі падіння продажів (найслабший перший квартал за два роки) та зростаючого роздратування на адресу Маска – як через затримки нових моделей, так і через його політичні перформанси, що вже дістали не лише Америку, а й Європу
Tesla більше не виглядає компанією майбутнього. Вона починає нагадувати стартап, якому терміново потрібно вирішити, ким він хоче бути, коли виросте. Тільки от ця компанія вже виросла – і в неї пів мільйона клієнтів на хвості

Що далі: Model Y, роботаксі та дешевші моделі. Але чи вистачить цього?
Попри втрати, Tesla намагається зберігати обличчя. В Америці вже стартували поставки оновленого Model Y, компанія обіцяє модернізувати Model S та Model X. У червні в Остіні має з’явитися перший сервіс роботаксі, а трохи згодом – і в інших містах. Також готуються дешевші моделі, які мали би повернути Tesla на ринок масових електромобілів
Але все це – на фоні кадрової турбулентності. І питання залишається відкритим: чи витримає Tesla цю гонку, коли з команди йдуть ті, хто власне й писав її код – як у прямому, так і в переносному сенсі?
Тим не менш, Tesla залишається важливим гравцем – з технічного погляду, це все ще один з найпросунутіших брендів на ринку електромобілів. Але довіра – річ тендітна. Особливо в індустрії, де конкуренти (зокрема китайські) вже дихають у потилицю. Якщо компанія не стабілізує керівництво й не поверне фокус на продукт, а не на шоу, вона може втратити свій статус і долю на ринку
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі