Ще одна важлива фігура залишає Tesla
Девід Лау, віцепрезидент із розробки програмного забезпечення, пішов із компанії після 13 років роботи. Це саме він керував командами, які відповідали за критичні електронні системи електромобілів: від трансмісії до управління батареями та високовольтної архітектури. І якщо раніше його ім’я звучало десь у тіні Ілона Маска, то тепер його відхід – гучна тріщина в стінах технологічного гіганта
Менеджерський землетрус: Tesla втрачає позиції, а разом з цим – і людей
Лау – не перший. Протягом року компанію покинули інженерний директор Дрю Багліно, директор із політики Рохан Пател, очільник європейського підрозділу Джос Дінґс та ще низка високопоставлених фахівців. Усе це відбувається на тлі падіння продажів (найслабший перший квартал за два роки) та зростаючого роздратування на адресу Маска – як через затримки нових моделей, так і через його політичні перформанси, що вже дістали не лише Америку, а й Європу
Tesla більше не виглядає компанією майбутнього. Вона починає нагадувати стартап, якому терміново потрібно вирішити, ким він хоче бути, коли виросте. Тільки от ця компанія вже виросла – і в неї пів мільйона клієнтів на хвості
Що далі: Model Y, роботаксі та дешевші моделі. Але чи вистачить цього?
Попри втрати, Tesla намагається зберігати обличчя. В Америці вже стартували поставки оновленого Model Y, компанія обіцяє модернізувати Model S та Model X. У червні в Остіні має з’явитися перший сервіс роботаксі, а трохи згодом – і в інших містах. Також готуються дешевші моделі, які мали би повернути Tesla на ринок масових електромобілів
Але все це – на фоні кадрової турбулентності. І питання залишається відкритим: чи витримає Tesla цю гонку, коли з команди йдуть ті, хто власне й писав її код – як у прямому, так і в переносному сенсі?
Тим не менш, Tesla залишається важливим гравцем – з технічного погляду, це все ще один з найпросунутіших брендів на ринку електромобілів. Але довіра – річ тендітна. Особливо в індустрії, де конкуренти (зокрема китайські) вже дихають у потилицю. Якщо компанія не стабілізує керівництво й не поверне фокус на продукт, а не на шоу, вона може втратити свій статус і долю на ринку
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі