Він недешевий, але значно розширює можливості зарядки
До перемоги зарядного порту Tesla в якості Північноамериканського стандарту NACS, існував ще один протокол швидкої зарядки постійним струмом, який мав реальні шанси стати переможцем: CHAdeMO (що, очевидно, розшифровується як Charging de Move). Його взяли на озброєння Nissan та інші японські автовиробники, і він з’явився ще в першому поколінні Nissan Leaf. Але багато інших автовиробників зупинилися на CCS, перш ніж врешті-решт вибрати NACS
Хоча багато існуючих та майбутніх станцій все ще мають сумісність з CHAdeMO, це, безумовно, вимираючий формат. Великою проблемою є й те, що Nissan не пропонує жодних адаптерів для використання інших зарядних пристроїв постійного струму. Насправді, адаптери для цього формату були досить рідкісними в усьому світі через складнощі у спілкуванні між різними протоколами. Компанія Tesla випустила адаптер для підключення своїх автомобілів до швидких зарядних пристроїв CHAdeMO, але його вже давно зняли з виробництва. А брак адаптерів був настільки гострим, що деякі власники Leaf шукали способи просто видалити систему CHAdeMO і встановити обладнання для зарядки CCS. Але, схоже, одна компанія вирішила цю проблему
Йдеться про Dongguan Longood Technology Co., Ltd., китайську компанію, яка виробляє різноманітне обладнання для зарядки електромобілів – від комплектних зарядних пристроїв до роз’ємів та адаптерів. Зараз компанія в інтернет-магазині Alibaba пропонує як американський роз’єм CCS1, так і європейський CCS2. Це на додаток до безлічі інших адаптерів, і, схоже, компанія може навіть виготовити перехідник NACS на CHAdeMO, якщо його замовлять. Як працює цей адаптер чудово показав ютубер Dala’s EV Repair. У відео він під’їжджає на своєму Nissan Leaf першого покоління до зарядної станції CCS і демонструє, що вона працює дужепросто: підключіть адаптер до зарядного пристрою, натисніть “Старт”, та підключіть його до розетки автомобіля
Як зазначає Дала, зарядний адаптер коштує недешево. Ціна за версію CCS1 становить $1050 при мінімальному замовленні від 2 до 9 штук (оптом дешевше). Причиною цього є те, що продавці на Alibaba зазвичай продають товари компаніям, які перепродаватимуть їх під іншими торговими марками
Більше про стандарти зарядки читайте за цим посиланням
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі