E-Ray – вдалий перехід до суто електричного суперкару Chevrolet Corvette
Поточний Chevrolet Corvette – перший серійний легендарний спорткар з V8 за сидіннями, а не спереду. І не дивлячись на побоювання, він став хітом продажів, випередивши передньомоторну Toyota Supra на ринку США в 12 разів!
Продажі Corvette різко зросли завдяки середньомоторному C8, який приваблює навіть молодих покупців
Ще й покупці стали молодшими – за останні шість років середній вік покупців знизився з 64 до 55 років, повідомляє New York Times. Цікаво, що сучасний Corvette C8 можна формально віднести до електрокарів, адже гібридна версія E-Ray стала не лише першим в історії Corvette з повним приводом, але й отримала повноцінний суто електричний Stealth режим
Але чи зрадіють фанати наступній логічної еволюції – суто електричному Corvette?
GM не надає детального графіка появи повністю електричного Vette, але президент GM Марк Ройсс написав на LinkedIn ще у 2022 році, що електричний Corvette з’явиться “в майбутньому”
Гібридна версія E-Ray була добре прийнята, тому бо вона схожа на звичайний C8, але вдосконалений. Ви все ще отримуєте V8 з усіма його перевагами, але додатковий крутний момент та електрична тяга від електро мотору на переднійї осі зробили цей Corvette найшвидшим в історії, включаючи високообертовий Z06. З місця до 60 миль/год (96 км/год) він здатен розігнатися лише за 2,5 секунди. Тому, навіть не зацікавлені в екологічних перевагах покупці купують електрифікований E-Ray заради кращих швидкісних показників
Гібридний E-Ray користується успіхом, що свідчить про відкритість до електрифікації
Однак, якщо прибрати V8 з цього рівняння, чи будуть власники майбутнього Corvette EV настільки ж радими його характеристикам? А якщо перший в історії електричний Corvette буде також першим в історії кросовером, і побудований не на платформі Corvette, а з того ж набору компонентів Ultium, який використовується в Cadillac Lyriq та Chevy Blazer EV? Чи сприймуть його ентузіасти Corvette, чи це вже не буде мати значення, адже він приверне увагу тисяч різних людей, які раніше ніколи не думали про Corvette?
Легендарний головний інженер Corvette Тад Юхтер (Tad Juechter), який йде на пенсію цього літа, описав гібрид E-Ray в інтерв’ю New York Times як “чудовий погляд на те, яким може стати Corvette”, припускаючи, що саме ця модель може допомогти повернути покупців до ідеї повністю електричного суперкару
Майбутнє електричного Corvette залежить від ентузіазму покупців та часу виходу на ринок
– Задовго до того, як ми оголосили про E-Ray, клієнти кричали нам: Вам краще не робити електричний Corvette!, – сказав Юхтер в нещодавньому інтерв’ю NYT. – Але E-Ray – це ідеальна модифікація для того, щоб звикнути до електрики та показати, скільки переваг в реальному житті вона надає
Схожим шляхов зі своїм культовим 911-м пішов Porsche, представивши нещодавно гібридну версію своєї найбільш відомої моделі. А родстер та купе Porsche цієї осені взагалі замінює на суто електричні 718 Boxster і Cayman