Електричний Mercedes-Benz G-Class дрифтуэ на замерзлому озері
Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG – також відомий як електричний G-Class – буде справжнім позашляховиком. Немає особливих причин сумніватися в цьому твердженні, враховуючи, що він виглядає майже так само, як модель з ДВЗ. Завдяки тому, що кожне колесо має свій власний двигун, електрична версія буде більш потужною
У новому відео від Mercedes-Benz генеральний директор Ола Келленіус відправився на батьківщину, щоб оцінити електричний G, демонструючи його можливості в зимовому випробувальному центрі. Там він долає слалом і йде в занос, де позашляховик здається зібраним, незважаючи на зимовы умови
Справжнє дійство відбувається на майданчику для дрифту, де Келленіус пояснює, як окремі двигуни можуть направляти EQG, щоб утримувати його під контролем було просто та безпечно. Відео завершується короткою поїздкою з озера, де нам показують кілька технічних сладів. Електричний G-Class має кут з’їзду 32 градуси і кут підйому 35 градусів, що трохи краще, ніж у нинішньої моделі. Дорожній просвіт також становить 25 см, що також краще, ніж у версії з ДВЗ Минуло небагато часу з тих пір, як Mercedes вперше представив електричний G-Class в якості концепта EQG. На щастя, серійна модель дебютує вже цього року, хоча конкретні терміни поки що не називаються