Менша кількість рухомих частин робить електромобіль більш надійним з механічної точки зору, ніж автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння. Електромобілі не потребують заміни масла, їхні гальмівні колодки служать довше, а електроприводи потребують менше уваги, ніж двигуни. Схоже, це підтверджується і в реальному світі, прикладом чого є компанія Tesla, яка продає лише електромобілі і має найнижчі витрати на технічне обслуговування, згідно з даними Consumer Reports
За даними Consumer Reports власники Tesla платять найменше за повне технічне обслуговування, не враховуючи усунення несправностей або ремонт після зіткнень
Аналітики розглядали витрати на технічне обслуговування після закінчення перших кількох років гарантії. На графіку нижче використані дані про витрати на технічне обслуговування для конкретних брендів за 12 місяців, представлені дві цифри для кожного бренду: витрати від одного до п’яти років і витрати від шести до десяти років
Витрати на технічне обслуговування Tesla були найнижчими за обидва періоди, потім йдуть Buick і Toyota
Німецькі автовиробники преміум-класу BMW, Audi, Mercedes-Benz і Porsche опинилися в нижній частині таблиць, але найгіршим виявився Land Rover, особливо в діапазоні від шести до десяти років
За словами Стівена Елека, аналітика Consumer Reports, який зібрав дані, «різниця на утримання автомобіля між деякими брендами може становити тисячі доларів за десятирічний період. Крім того, дорогі преміальні транспортні засоби часто є досить дорогими в обслуговуванні, особливо з плином часу»
Німецькою маркою з найнижчими витратами на обслуговування виявився Volkswagen
Цікаво також відзначити, наскільки нижче в списку знаходиться Lexus порівняно з Toyota. Це продукти однієї і тієї ж компанії, але обслуговування Lexus обійдеться дорожче, навіть з урахуванням легендарної надійності бренду
Незважаючи на те, що електромобілі мають менше деталей, які потребують технічного обслуговування, і в цілому досить надійні, вони аж ніяк не безкоштовні в обслуговуванні. Вам все одно потрібно міняти гальмівну рідину кожні два роки, повітряні фільтри в салоні – щороку, а охолоджуючу рідину – кожні п’ять років
Графік технічного обслуговування відрізняється від моделі до моделі, тому вам слід дотримуватися рекомендацій, встановлених виробником. Шини на електромобілях також можуть зношуватися швидше через додаткову масу, але існують спеціальні шини для електромобілів, які допомагають дещо пом’якшити цю проблему
Ремонт електромобіля після аварії обійдеться дорожче, ніж аналогічного автомобіля на бензині
Згідно з даними страхових компаній, середній рахунок за ремонт Tesla у першому кварталі 2024 року становив $6066, що на $1363, або майже на 30% більше, ніж у середньостатистичного автомобіля з ДВЗ
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі