- Заява дизайнера з’явилася після того, як автовиробник представив американську версію Optiq
- Оскільки аероефективність є ключовим фактором для електромобілів, багато виробників роблять вибір на користь простого, мінімалістичного дизайну
Cadillac Lyriq, Celestiq та Optiq мають радикальний дизайн за стандартами електромобілів, і, за словами старшого віце-президента компанії з глобального дизайну Майкла Сімко, немає необхідності проектувати електромобілі, які виглядають як «ромбик з колесами»
Оскільки виробники намагаються витиснути з електромобілів якомога більший запас ходу, багато хто приймає просту філософію дизайну, віддаючи перевагу м’яким лініям. Це особливо помітно в таких автомобілях, як Tesla Model 3 і Tesla Model Y, а також у багатьох електромобілях, що випускаються в Китаї. Проте Сімко вірить, що можна створювати ефективні та стильні транспортні засоби
«Будь-хто, хто скаже вам, що для того, щоб зробити ефективний автомобіль, потрібно зробити ромб з колесами, помиляється», – сказав він австралійському виданню CarsGuide в нещодавньому інтерв’ю. – «Ви можете робити дуже ефективні автомобілі, які також мають стиль»
Сімко вважає, що гомогенізація автомобільного дизайну серед електромобілів – це не лише питання аеродинамічної ефективності, але й спроба автовиробників створити транспортні засоби, які сподобаються широкому колу покупців
«Зміни в дизайні більше стосуються комерціалізації дизайну і здатності бачити те, що працює в салоні, з клієнтами, і цілої галузі, яка досить стрімко розвивається, щоб протягом декількох років рухатися в цьому напрямку», – сказав він. “А через два роки з’являється ще десь, а потім ще десь. Але це комерціалізація транспортних засобів, а не вимога спеціалістів з аеродинаміки»
«Якби всі постійно реагували на швидкоплинні тенденції й тренди, які подобаються покупцям – можна було б забути про бренд, тому що всі купували б однакові інтер’єри та екстер’єри. І зараз на ринку електромобілів відбувається дещо подібне в усьому світі»
Останнім доповненням до лінійки електромобілів Cadillac став Optiq (відкриваюче фото). Представлений в США наприкінці минулого місяця, новий Optiq має гострий дизайн, в якому домінує чорна кришталева решітка радіатора, складні світлодіоди та салон, в якому використовуються кілька різних матеріалів, сміливі складки та гострі лінії. Він, безумовно, виділяється на тлі Tesla Model Y з її набагато більш мінімалістичним дизайном
Чи буде більш цікавий дизайн Optiq перевагою для споживачів? Тільки час покаже
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі