- Заява дизайнера з’явилася після того, як автовиробник представив американську версію Optiq
- Оскільки аероефективність є ключовим фактором для електромобілів, багато виробників роблять вибір на користь простого, мінімалістичного дизайну
Cadillac Lyriq, Celestiq та Optiq мають радикальний дизайн за стандартами електромобілів, і, за словами старшого віце-президента компанії з глобального дизайну Майкла Сімко, немає необхідності проектувати електромобілі, які виглядають як «ромбик з колесами»
Оскільки виробники намагаються витиснути з електромобілів якомога більший запас ходу, багато хто приймає просту філософію дизайну, віддаючи перевагу м’яким лініям. Це особливо помітно в таких автомобілях, як Tesla Model 3 і Tesla Model Y, а також у багатьох електромобілях, що випускаються в Китаї. Проте Сімко вірить, що можна створювати ефективні та стильні транспортні засоби

«Будь-хто, хто скаже вам, що для того, щоб зробити ефективний автомобіль, потрібно зробити ромб з колесами, помиляється», – сказав він австралійському виданню CarsGuide в нещодавньому інтерв’ю. – «Ви можете робити дуже ефективні автомобілі, які також мають стиль»
Сімко вважає, що гомогенізація автомобільного дизайну серед електромобілів – це не лише питання аеродинамічної ефективності, але й спроба автовиробників створити транспортні засоби, які сподобаються широкому колу покупців
«Зміни в дизайні більше стосуються комерціалізації дизайну і здатності бачити те, що працює в салоні, з клієнтами, і цілої галузі, яка досить стрімко розвивається, щоб протягом декількох років рухатися в цьому напрямку», – сказав він. “А через два роки з’являється ще десь, а потім ще десь. Але це комерціалізація транспортних засобів, а не вимога спеціалістів з аеродинаміки»

«Якби всі постійно реагували на швидкоплинні тенденції й тренди, які подобаються покупцям – можна було б забути про бренд, тому що всі купували б однакові інтер’єри та екстер’єри. І зараз на ринку електромобілів відбувається дещо подібне в усьому світі»
Останнім доповненням до лінійки електромобілів Cadillac став Optiq (відкриваюче фото). Представлений в США наприкінці минулого місяця, новий Optiq має гострий дизайн, в якому домінує чорна кришталева решітка радіатора, складні світлодіоди та салон, в якому використовуються кілька різних матеріалів, сміливі складки та гострі лінії. Він, безумовно, виділяється на тлі Tesla Model Y з її набагато більш мінімалістичним дизайном
Чи буде більш цікавий дизайн Optiq перевагою для споживачів? Тільки час покаже
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі