Електромобілі та PHEV вперше випередили за продажами бензинові автомобілі в Китаї
У липні електромобілі та гібриди встановили рекорд продажів автомобілів у Китаї
Згідно з даними Китайської асоціації легкових автомобілів (за матеріалами Reuters), продажі електромобілів та гібридів з можливості підключення до розетки (PHEV) у липні підскочили на 37% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, досягнувши рекордних 50,7% від загального обсягу продажів автомобілів. Це на 28,6% більше, ніж у червні, причому зростання продажів електромобілів склало 14,4%
Швидке зростання в Китаї вражає – три роки тому продажі електромобілів становили лише 7% від загального обсягу продажів транспортних засобів
У липні 2024 року в Китаї було продано 1,73 мільйона легкових автомобілів (в тому числі з ДВЗ) – на 3,1% менше, ніж у минулому році. Тому, щоб стимулювати продажі нових автомобілів, наприкінці липня уряд Китаю подвоїв грошові стимули для електромобілів до 20 000 юанів ($2785) і зробив їх ретроактивними, тобто такими, що мають зворотну силу з квітня, коли вони були вперше оголошені
Очевидно, що державні стимули мають великий вплив
Крім того, електромобілі звільняються від податку з продажу до 30 000 юанів ($4175) у 2024 і 2025 роках. Існує також урядова програма утилізації, яка надає споживачам, які замінюють свої бензинові автомобілі на NEV (new energy vehicle – автомобілі на нових джерелах енергії) – 20 000 юанів ($2540)
Деякі міста також послаблюють обмеження на купівлю автомобілів
У липні Пекін оголосив, що збільшить квоту на електромобілі на 20 000 одиниць – це стало першим кроком з моменту запровадження суворої квоти на автомобілі у 2011 році заради зменшення забруднення повітря та заторів на дорогах