Porsche відкриває нову сторінку у власній історії, презентуючи Cayenne Electric 2026 року. Електрична версія легендарного кросовера отримала настільки вражаючу потужність і технології, що навіть найпалкішим прихильникам двигунів внутрішнього згоряння буде складно пояснити свої сумніви. Топова модифікація Cayenne Turbo Electric розганяється до 100 км за годину за 2,5 секунди, має батарею на 113 кВт-год і активну аеродинаміку. За таку техніку просять 165 500 євро

Перший Cayenne свого часу вивів Porsche на новий рівень продажів, а через двадцять три роки третє покоління все ще залишається найбільш популярною моделлю бренду. Тепер же знайоме ім’я переходить у нову епоху, використовуючи напрацювання, отримані під час створення молодшого Macan Electric. Cayenne Electric отримав повністю нову платформу PPE, подовжену на 130 мм та адаптовану під більш габаритний кузов. Колісна база тепер становить 3020 мм і перевищує показник бензинових версій, що додало значний запас простору для пасажирів позаду
Найцікавіше починається під час розгону. Електричний Cayenne не просто наздоганяє свого бензинового брата на старті, а впевнено випереджає його. Дві модифікації на старті — Cayenne Electric та Cayenne Turbo Electric. Обидві повнопривідні, наповнені передовою електронікою і створені для того, щоб Ви забули про кількість циліндрів
Найпотужніший Porsche в історії
Turbo Electric вражає безкомпромісним підходом. Два електромотори видають 856 к.с. у звичайному режимі, а кнопка Push-to-Pass на кермі додає ще 177 к.с. протягом десяти секунд. Підключення Launch Control відкриває повний потенціал у 1155 к.с. та 1500 Нм крутного моменту. Такий запас сили дозволяє розганятися до 100 кілометрів за годину за 2,5 секунди та проходити чверть милі за 9,9 секунди. Максимальна швидкість сягає 260 км/год, і саме так виглядає нова реальність продуктивності Porsche
Базова версія з ціною 105 200 євро в Німеччині здається спокійнішою лише на папері. У стандартному режимі вона видає 442 к.с., а разом із 835 Нм крутного моменту це забезпечує розгін до 100 км за годину за 4,8 секунди та максимальну швидкість 230 км/год

Гальма майже не потрібні
Система рекуперації енергії настільки ефективна, що під час звичайного руху механічні гальма майже не залучаються. До батареї повертається потужність до 600 кВт, а близько 97% повсякденного сповільнення відбувається без участі гальмівних механізмів. Попри це доступні й карбонові гальмівні диски PCCB для тих, хто хоче максимальний контроль
Пневмопідвіска з адаптивними налаштуваннями входить у стандартну комплектацію, а Turbo Electric отримує додатковий задній диференціал з керованим розподілом тяги. Покупці можуть замовити керовану задню вісь та систему Active Ride з активними стабілізаторами, як у Taycan

Обидві версії мають нову батарею на 113 кВт-год, і завдяки 800-вольтовій архітектурі та ефективнішому охолодженню кросовер підтримує зарядну потужність до 400 кВт. Заряджання з 10 до 80 відсотків займає менше 16 хвилин. Porsche також запускає бездротову індукційну зарядку, яка здатна подавати до 11 кВт — достатньо просто заїхати в гараж і припаркуватися над спеціальною платформою
Macan Electric у збільшеному масштабі
У дизайні Porsche обрав шлях еволюції, а не радикальних експериментів. Силует Cayenne зберіг знайомі пропорції, але став гострішим і технічнішим. Капот нижчий, фари вужчі, кузовні лінії точні, а двері отримали безрамкове скління. Ззаду з’явилася світлова лінія з 3D-ефектом та підсвічений логотип Porsche. Турбоверсії вирізняються стильними акцентами в кольорі Turbonite

Нова форма не лише покращує вигляд. Коефіцієнт аеродинамічного опору 0,25 робить Cayenne Electric одним із найбільш обтічних кросоверів у своєму класі. Приховані аеродинамічні заслінки, активний спойлер та аеролопаті зменшують опір і збільшують запас ходу, адаптуючись до швидкості та навантаження. Для тих, хто хоче виїжджати на бездоріжжя, доступний Off-Road Design з іншими бамперами і кращими кутами в’їзду та з’їзду




Салон отримав більше простору на другому ряду, електрорегулювання сидінь і панораму зі змінною прозорістю завдяки рідкокристалічній технології. Новий інтерфейс Flow Display об’єднує два великих OLED-дисплеї, а для пасажира доступний додатковий 14,9-дюймовий екран. Найамбітніше рішення — проекційний дисплей на 87 дюймів з доповненою реальністю. Віртуальний асистент Voice Pilot тепер працює на базі штучного інтелекту, а мультимедійні сервіси підтримують стримінг і прості ігри. Попри кількість електроніки, Porsche залишив фізичні кнопки для клімату й гучності
Поставки Cayenne Electric у США стартують наприкінці літа 2026 року, новинку вже можна замовити й у Європі. До цього часу з’являться офіційні показники запасу ходу, а також можливе підтвердження версії Cayenne S приблизно на 600 к.с., яка заповнить проміжок між двома стартовими модифікаціями. Імовірним виглядає й повернення позначення GTS, адже воно вже з’явилося на електричному Macan

Любителі класичних моторів можуть видихнути спокійніше: бензинові та гібридні версії Cayenne залишаються у виробництві та протримаються не один рік, орієнтовно до середини 2030-х
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі