Навіть в електромобілеорієнтованому Китаї новий G-Class із батареєю ледь не зник з радарів — за рік після запуску придбано всього 58 авто. У Європі — трохи більше: 1450 одиниць. Порівняно з бензиновим «Геліком», який продається у сім разів краще, це відвертий провал. І справа не в дизайні — електричний G580 із системою EQ Technology візуально майже ідентичний класичній версії. Проблема — у функціональності та переконливості самого продукту
G580, який стартує з цінника в $161 500, програє в ключових параметрах, які мають значення для справжніх шанувальників G-Class. Зовсім слабка ефективність електрокара: мізерний запас ходу в 385 км (EPA) та вкрай низька здатність до буксирування — усе це серйозно б’є по привабливості моделі. Додаймо до цього значну масу авто (понад три тони), і стає зрозуміло, чому потенційні покупці тримаються осторонь. До того ж сегмент преміальних клієнтів досі тяжіє до класичних цінностей — гучного бензинового двигуна, статусу й перевіреної механіки

На цьому тлі Mercedes вже розглядає перегляд своєї стратегії
Зокрема, нове покоління компактного G-Class, який раніше позиціонували виключно як електрокар, тепер можуть адаптувати під ДВЗ або гібрид. Як повідомляє Handelsblatt, перехід на бензинову або комбіновану силову установку цілком реальний — архітектура MMA, яку використовують для нової CLA, дозволяє гнучко налаштовувати тип силової установки

Це рішення логічне на фоні загального уповільнення продажів електромобілів, на яке Mercedes вже відреагував заявою про посилення інвестицій у технології двигунів внутрішнього згоряння. Очевидно, культовий статус — це ще не гарантія успіху в епоху електрифікації. І тепер електричний G-Class ризикує стати прикладом того, як не слід адаптувати легендарну модель до нової ери
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі