Американський автогігант Ford активно працює над створенням свого нового доступного електричного пікапа. Компанія не приховує амбіцій — мета полягає у тому, щоб вивести на ринок повноцінний електромобіль за ціною близько 30 тисяч доларів, що зробить електротранспорт ближчим до масового покупця
За словами генерального директора Ford Джима Фарлі, виробник уже проводить випробування перших прототипів, а підготовка постачання компонентів завершена на 95 відсотків
У цьому ж році завод у Луїсвіллі (штат Кентуккі), де раніше збирали бензинові Ford Escape і Lincoln Corsair, отримає нове обладнання для виробництва електричних моделей. Паралельно Ford почне випуск літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів на новому підприємстві в Мічигані. Саме ці батареї забезпечать живлення базової версії електропікапа

Фарлі підкреслив, що проєкт не є далеким планом на майбутнє — він майже готовий до старту
Це буде перший електромобіль побудований на універсальній електричній платформі Ford (UEV), яку компанія розробила для зниження собівартості виробництва. Новий підхід дозволяє збирати кузов не на класичному конвеєрі, а з трьох окремих частин — передньої, центральної та задньої, які об’єднуються наприкінці процесу. Завдяки цьому вдасться скоротити час складання й помітно знизити витрати

Базова версія пікапа, за розміром близького до Ford Maverick, отримає LFP-акумулятори, які дешевші у виробництві, стійкіші до зносу й допускають часті повні цикли зарядки. Водночас вони мають нижчу щільність енергії, тому запас ходу може бути скромнішим. Ford планує використовувати батареї з напругою 400 вольт і орієнтовною ємністю близько 51 кВт-год — приблизно на 15 відсотків менше, ніж у китайського BYD Atto
Попри це, новий пікап може стати справжнім хітом у сегменті доступних електромобілів, поєднуючи сучасні технології, низьку ціну та компактні розміри
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі