Електричний Porsche 911: класика, яка не потребує бензину
Чи варто залишати класичні Porsche 911 у первозданному вигляді, закорковані в бурштині романтики та октанового нальоту? Певна частина поціновувачів саме так і вважає. Але їм дедалі частіше опонує спільнота шанувальників restomod – тих, хто прагне поєднати культовий силует з технологіями XXI століття. Саме для них компанія Everrati створила свою останню електричну інтерпретацію Porsche 964, відому як “The Viper Commission”
Електрифікована класика: Porsche 964 на батареях
Замість того, аби лагідно вшити нову душу в старе тіло, інженери вирішили повністю розібрати 911 до каркасного скелету, замінити кузовні панелі на вуглепластикові, зробити авто ширшим і пофарбувати його у яскравий Viper Green. Чорні диски у стилі Fuchs із полірованими сріблястими краями та спойлер “качиний хвіст” довершують образ. Оновлені фари – як штрих точності. І ззовні це все ще Porsche: зухвалий, рішучий, автентичний
Від опозитника до електродвигуна
Усередині ж відбулися фундаментальні зміни. Замість традиційного опозитного двигуна з повітряним охолодженням тепер тут встановлено електромотор і акумуляторний блок на 62 кВт-год. Хоча Everrati й не поспішає розкривати повну технічну специфікацію, вони стверджують, що цей електричний 911 здатен розігнатися до 96 км/год менш ніж за 4 секунди
Власник машини, за словами британської компанії, має “глибоку відданість боротьбі зі змінами клімату”, тому вибір на користь електрифікації був цілком природним. Звісно, велика батарея додала автомобілю ваги, тож залишається тільки здогадуватися, як це вплинуло на динаміку в поворотах. Але в цьому випадку – швидкість переважує філософські рефлексії
Інтер’єр для естетів зі шкіряним фетишем
Салон теж не залишили осторонь уваги. Чорна шкіра щедро огортає більшість поверхонь, а сірі декоративні смуги додають графічного ритму. Зелене маркування на рівні 12-ї години на кермі нагадує, що попри електричну сутність – це авто про водіння. Про відчуття, про шкіру, про реакцію, але тепер без шкідливих викидів