На відміну від інших автовиробників, Toyota не поспішає переходити на електромобілі. Вона зробила несміливі кроки до чисто електричних транспортних засобів, вирішивши замість цього зосередитися на гібридах. Голова правління Акіо Тойода вважає, що чисті електромобілі ніколи не перевищать 30-відсоткову частку ринку, тому майбутнє з нульовим рівнем викидів все ще залишається дуже невизначеним. Однак останнім часом японський бренд поступово розширює свою лінійку електрокарів, а на 2025 рік заплановано появу суто електричного пікапа

Перша легка електровантажівка від Toyota
Після презентації прототипу наприкінці 2022 року Toyota заявила, що Hilux Revo BEV піде у виробництво наприкінці наступного року. Цю важливу заяву зробив керівник компанії в інтерв’ю Reuters. Повністю електричну робочу конячку збиратимуть у Таїланді, де на легкі вантажівки припадає понад 50% усіх продажів
Новий Hilux без двигуна внутрішнього згоряння буде конкурувати з електричним Isuzu D-Max, який також збиратимуть у країні Південно-Східної Азії. Toyota зазначає, що її майбутній електричний пікап буде в першу чергу призначений для Таїланду, але розглядає можливість виходу на експортні ринки

Які очікуються технічні характеристики?
Технічні характеристики не були розкриті під час інтерв’ю, але раніше Toyota заявляла, що запас ходу складе близько 200 кілометрів, не уточнюючи тестовий цикл. Єдиний концепт з батареєю – це Hilux з однією кабіною з колісною формулою 4х2 і довгим кузовом, створений на основі моделі, яка продається в Таїланді. Виконавчий віце-президент Toyota Motor Asia Прас Ганеш (Pras Ganesh) сказав Reuters, що його маса викликає занепокоєння:
– Чим більший запас ходу, тим більшу батарею я повинен поставити на нього, а це означає, що маса автомобіля також стає значно більшою, а це означає скорочення «маси корисного навантажання

Звичайно, 200 кілометрів – це далеко не ідеальний показник, особливо зважаючи на те, що ми говоримо про пікап, яка зазвичай перевозить важкий вантаж. Будемо сподіватися, що інженери Toyota знайдуть хороший баланс між тим, щоб не вставляти величезну батарею, яка заважала б практичності, і в той же час не обмежуватись маленькою батареєю, яка забезпечувала б обмежений запас ходу електромобілів

Пікап буде серійно вироблятися в Таїланді
Hilux Revo BEV – не єдина електрична вантажівка Toyota, яку ми бачили за останні роки. Наприкінці 2021 року був пікап, схожий на Tacoma, а також концепт EPU на Японській виставці мобільності 2023 року. На тому ж заході минулого року компанія також представила невеликий концепт IMV-0 – це невеликий модульний електричний пікап

Продаж електрокарів IMV-0 відкладається, хоча в Таїланді модель вже доступна, але з двигунами внутрішнього згоряння. Крихітна вантажівка коштує напрочуд дешево, трохи більше $13 тисяч
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі