Китайська компанія Farasis Energy анонсувала нову технологію акумуляторів, яка дозволяє суттєво скоротити час зарядки електромобілів. Це нововведення може зняти одну з головних перешкод для потенційних власників електрокарів, які турбуються про тривалий процес заряджання
Технологія Farasis включає два типи акумуляторних систем: літій-залізо-фосфатні (LFP) та нікель-марганець-кобальтові (NMC), обидві розроблені для ультрашвидкого заряджання. LFP-система підтримує зарядку 6C, що теоретично дозволяє повністю зарядити батарею лише за 10 хвилин. У реальних тестах вдалося досягти зарядки від 10% до 80% всього за 8,5 хвилин. Нікель-марганець-кобальтова батарея не сильно відстає – вона підтримує 5C зарядку, що дозволяє зарядитися від 10% до 80% за 10,2 хвилини

Як Farasis досягла рекордної швидкості зарядки
Час зарядки електромобілів є другим за значущістю фактором, який гальмує їх популярність (після проблеми з інфраструктурою зарядних станцій). Нові акумулятори Farasis наближаються до того, щоб зробити заправку електромобіля такою ж швидкою, як заправка бензинового авто. Тепер 5-хвилинна зарядка до 50% є цілком реальною
Ключ до такого прориву – інноваційна конструкція акумулятора. Farasis значно покращила систему тепловідведення, яка є критично важливою для швидкого заряджання. Технологія Super Pouch Solution (SPS) збільшує площу тепловідведення у 4 рази для батарей 5C NMC і у 4,8 рази для батарей 6C LFP. Це дозволяє ефективно контролювати температуру під час заряджання, запобігаючи перегріванню

Щоб досягти цього, компанія розробила нову модель симуляції. З її допомогою можна набагато швидше аналізувати та оптимізувати конструкцію акумуляторів. Якщо раніше подібні розрахунки займали від 8 до 10 годин, то тепер Farasis виконує їх лише за 10 секунд. Це дає змогу швидко тестувати та вдосконалювати акумулятори на основі літієвих, LFP та навіть натрієвих батарей

Чи стане швидке заряджання новим стандартом?
Особливо цікаво, що технологія 6C зарядки стала можливою для LFP-акумуляторів, які останнім часом набирають популярність через дешевизну та високу безпеку. Це означає, що Farasis може зробити електромобілі ще доступнішими для широкого кола споживачів

Наразі компанія Farasis займає 14 місце в Китаї за часткою ринку акумуляторів, контролюючи 0,48% сегмента (за даними China Automotive Battery Innovation Alliance). Однак такі технологічні прориви свідчать про стрімкий розвиток індустрії акумуляторів для електромобілів
Раніше акумуляторні технології були серйозним обмеженням для розвитку електрокарів. Проте за останні 10 років зарядна потужність зросла з 50 кВт до 350 кВт, а час зарядки скоротився з декількох годин до 30 хвилин, а тепер навіть менше 20 хвилин. Якщо прогрес продовжиться такими темпами, зарядка електромобіля стане такою ж швидкою та зручною, як заправка бензобака

Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі