Китайська компанія Farasis Energy анонсувала нову технологію акумуляторів, яка дозволяє суттєво скоротити час зарядки електромобілів. Це нововведення може зняти одну з головних перешкод для потенційних власників електрокарів, які турбуються про тривалий процес заряджання
Технологія Farasis включає два типи акумуляторних систем: літій-залізо-фосфатні (LFP) та нікель-марганець-кобальтові (NMC), обидві розроблені для ультрашвидкого заряджання. LFP-система підтримує зарядку 6C, що теоретично дозволяє повністю зарядити батарею лише за 10 хвилин. У реальних тестах вдалося досягти зарядки від 10% до 80% всього за 8,5 хвилин. Нікель-марганець-кобальтова батарея не сильно відстає – вона підтримує 5C зарядку, що дозволяє зарядитися від 10% до 80% за 10,2 хвилини
Як Farasis досягла рекордної швидкості зарядки
Час зарядки електромобілів є другим за значущістю фактором, який гальмує їх популярність (після проблеми з інфраструктурою зарядних станцій). Нові акумулятори Farasis наближаються до того, щоб зробити заправку електромобіля такою ж швидкою, як заправка бензинового авто. Тепер 5-хвилинна зарядка до 50% є цілком реальною
Ключ до такого прориву – інноваційна конструкція акумулятора. Farasis значно покращила систему тепловідведення, яка є критично важливою для швидкого заряджання. Технологія Super Pouch Solution (SPS) збільшує площу тепловідведення у 4 рази для батарей 5C NMC і у 4,8 рази для батарей 6C LFP. Це дозволяє ефективно контролювати температуру під час заряджання, запобігаючи перегріванню
Щоб досягти цього, компанія розробила нову модель симуляції. З її допомогою можна набагато швидше аналізувати та оптимізувати конструкцію акумуляторів. Якщо раніше подібні розрахунки займали від 8 до 10 годин, то тепер Farasis виконує їх лише за 10 секунд. Це дає змогу швидко тестувати та вдосконалювати акумулятори на основі літієвих, LFP та навіть натрієвих батарей
Чи стане швидке заряджання новим стандартом?
Особливо цікаво, що технологія 6C зарядки стала можливою для LFP-акумуляторів, які останнім часом набирають популярність через дешевизну та високу безпеку. Це означає, що Farasis може зробити електромобілі ще доступнішими для широкого кола споживачів
Наразі компанія Farasis займає 14 місце в Китаї за часткою ринку акумуляторів, контролюючи 0,48% сегмента (за даними China Automotive Battery Innovation Alliance). Однак такі технологічні прориви свідчать про стрімкий розвиток індустрії акумуляторів для електромобілів
Раніше акумуляторні технології були серйозним обмеженням для розвитку електрокарів. Проте за останні 10 років зарядна потужність зросла з 50 кВт до 350 кВт, а час зарядки скоротився з декількох годин до 30 хвилин, а тепер навіть менше 20 хвилин. Якщо прогрес продовжиться такими темпами, зарядка електромобіля стане такою ж швидкою та зручною, як заправка бензобака
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі