У своєму Звіті з корпоративної відповідальності за 2025 рік компанія FedEx детально описала прогрес у зменшенні викидів, електрифікації автопарку та впровадженні більш сталих сервісів
Компанія підтвердила стратегічну мету — досягнення вуглецево нейтральної діяльності до 2040 року. Звіт охоплює широкий спектр ініціатив у межах ESG-критеріїв, включаючи скорочення викидів, використання відновлюваної енергії, розвиток персоналу та впровадження низьковуглецевих рішень для клієнтів
FedEx працює у понад 220 країнах і територіях, покриваючи понад 99% світового ВВП, і забезпечує роботою понад 730 тисяч осіб. Компанія взаємодіє з понад 100 тисячами постачальників, які формують глобальний ланцюг постачань
У 2024 фінансовому році FedEx досягла скорочення прямих викидів (Scope 1) на 6,1%, що включають емісії від автопарку та авіації. За рахунок підвищення ефективності використання палива та модернізації флоту, авіаційні викиди зменшилися на 4,9%. Загалом, з 2005 року інтенсивність авіаційних викидів скоротилася на 31%, і компанія планує досягти зниження на 40% до 2034 року. Незважаючи на те, що обсяг посилок зріс на 121%, інтенсивність загальних викидів з 2009 року зменшилася на 58% — до 179,5 метричних тонн CO₂-еквівалента на мільйон доларів доходу
У 2024 році компанія зекономила приблизно 140 мільйонів галонів (530 мільйонів літрів) авіаційного пального, заощадивши близько 400 мільйонів доларів США. До 2030 року FedEx планує замінити 30% авіапального на більш екологічне — змішані склади з біопаливом SAF. Проте, за підрахунками компанії, на 2024 рік SAF становить менше 1% від загального обсягу авіаційного пального. Для компенсації невідворотних викидів FedEx інвестувала 100 мільйонів доларів у Центр природного вуглецевого уловлювання Єльського університету, який досліджує інноваційні методи, зокрема, використання базальту для поглинання CO₂ з одночасним покращенням ґрунтів і врожайності
FedEx також розширює звітність до Scope 3, охоплюючи паливно-енергетичні процеси, зовнішні логістичні послуги та ділові поїздки. Компанія зобов’язується дотримуватись науково обґрунтованих цілей скорочення викидів, які проходять валідацію незалежними експертами
Автопарк FedEx нараховує понад 200 тисяч наземних транспортних засобів — від фургонів до далекобійних вантажівок
З 2005 року ефективність використання пального в автопарку зросла на 40%. Хоча первинну мету у 50% покращення до 2025 року навряд чи буде досягнуто через внутрішні зміни, перехід до електротранспорту триває. Вже понад 8000 електромобілів працюють у мережі FedEx, включно з електровелосипедами та трициклами у Великій Британії, Канаді та Тайвані
Компанія замовила 150 електровантажівок Blue Arc у Shyft Group. До 2025 року FedEx планує електрифікувати 50% нових авто для кур’єрської доставки, а до 2030 — 100%. Уся кур’єрська техніка (власна та підрядна) має стати повністю електричною до 2040 року. Для цього FedEx інвестує у зарядну інфраструктуру та співпрацює з енергетичними компаніями, підтримуючи інструмент GridUp від RMI для прогнозування енергоспоживання
Близько 6% загальних викидів припадає на інфраструктуру
FedEx планує перейти на 100% відновлювану електроенергію для своїх об’єктів до 2040 року. Цілі встановлені на рівні 500 ГВт-год до 2028 року та 1300 ГВт-год до 2033 року. У 2024 році компанія виробила понад 31 ГВт-год сонячної енергії на 34 локаціях, і підписала нові контракти на додаткові 8 МВт. Показник енергоємності об’єктів знизився до 3,19 ТДж на мільйон доларів доходу
Впровадження багаторазових сітчастих мішків у сортувальних центрах FedEx Ground дозволило уникнути використання 50 мільйонів пластикових пакетів і заощадити 20,4 мільйона доларів
Компанія також працює над формуванням циркулярної економіки
У 2024 році 74% пакувальних матеріалів були отримані від сертифікованих сталих постачальників. FedEx пропонує багаторазові пакувальні рішення, зокрема Reusable Padded Pak і Reusable Pak. Крім того, компанія є учасником Circular Supply Chain Coalition разом із Pyxera Global — ініціативи, яка спрямована на переробку рідкісноземельних металів, розвиток локальних ремануфактур і підтримку висококваліфікованих робочих місць
Серед інноваційних рішень — платформа fdx, яка за допомогою штучного інтелекту оптимізує маршрути доставки, передбачає час прибуття та зменшує кількість невдалих спроб вручення
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі