Електромобіль, який поки що має просту робочу назву Electtrica, дебютує наступного року. А поки що Ferrari ділиться вражаючими попередніми характеристиками цієї нової моделі. З технічної точки зору, ці дані виглядають справді захопливо
Архітектура та силова установка
Electtrica спроєктована як гранд-турер, продовжуючи традицію моделі GTC4Lusso. Автомобіль матиме відносно коротку колісну базу — 116,5 дюймів (близько 296 см), що ближче до середньомоторних суперкарів компанії

Серцем Electtrica буде інноваційна силова установка, розроблена та виготовлена безпосередньо у Маранелло:
- 800-вольтова архітектура акумулятора;
- Чотири електродвигуни, які разом у режимі Boost видають понад 986 кінських сил;
- Акумуляторна батарея ємністю 122,0 кВт-год (брутто) забезпечить запас ходу до 533 км за циклом WLTP;
- Заявлений час розгону від 0 до 100 км/год — 2,5 секунди, а максимальна швидкість сягає 300 км/год
Electtrica продовжує філософію Ferrari, яка полягає у використанні надскладного апаратного та програмного забезпечення для тотального контролю над динамікою автомобіля. Чотири незалежні двигуни дозволяють надзвичайно точно розподіляти потужність і, відповідно, баланс керованості

Цьому сприяє передова активна підвіска — вдосконалена версія технології FAST (Ferrari Active Suspension Technology), яку вже використовують Purosangue та F80. Суть цієї системи полягає у використанні амортизаторів Multimatic, оснащених 48-вольтовим двигуном. Вони дозволяє системі не просто протидіяти, а й додавати власну активну силу до кузова електромобіля, забезпечуючи неперевершений контроль над його керованістю
На додаток, система незалежного рульового керування задніми колесами дозволяє кожному задньому колесу повертатися індивідуально, навіть у протилежні боки. Завдяки цьому автомобіль отримає ідеальний контроль над рухом, а результат, як завжди у Ferrari, буде вражаючим
Цікавим аспектом є розподіл потужності між осями
Два задні двигуни є основними, генеруючи по 416 к.с. кожен і розкручуючись до неймовірних 25 000 об/хв (це вище, ніж у більшості сучасних електромобілів). Натомість, два передні двигуни, ідентичні тим, що стоять у F80, видають по 141 к.с., але здатні розкручуватися до 30 000 об/хв. Коли працюють усі чотири двигуни, основна тяга буде зміщена на задню вісь, а передній привід, за необхідності, може бути повністю вимкнений

Акумуляторна батарея, що складається з 14 модулів (по 15 елементів у кожному), інтегрована безпосередньо у шасі. Більшість модулів розташовано позаду водія та під задніми сидіннями для забезпечення оптимального розподілу маси: 47% спереду та 53% ззаду. Заявлена маса електромобіля становить приблизно 2300 кг. Хоча це чимало, ця маса відповідає вазі Purosangue, і очікується, що активні системи шасі ефективно маскуватимуть її під час руху
Замість того, щоб імітувати звук двигуна внутрішнього згоряння (як це передбачалося у недавніх патентах), Electrica обрала інший шлях. Ferrari використовує акселерометр на задній осі для вловлювання природних звуків трансмісії, які потім підсилюються у салоні. Це не “фейковий” звук, а просто гучніша версія реальних механічних шумів автомобіля

Крім того, Electrica матиме систему імітації перемикання передач
Вона відрізняється від інших аналогічних систем: тут використовуються п’ять різних карт потужності/крутного моменту, які симулюють різні передачі. Водій зможе перемикати ці “передачі” за допомогою підрульових пелюсток на кермовій колонці. Пелюстка зниження передачі, своєю чергою, контролюватиме імітований ефект гальмування двигуном, відтворюючи відчуття переходу на нижчу передачу перед входом у поворот
Наразі бракує багатьох деталей, зокрема, остаточного дизайну та ціни. Ferrari обіцяє розкрити більше інформації до повного запуску, який очікується в першій половині 2026 року

Незалежно від особистого ставлення до ідеї електричного Ferrari, не варто недооцінювати його значення. Компанія чітко дає зрозуміти, що серйозно ставиться до електрифікації, і з огляду на технічну досконалість, Electtrica, ймовірно, задасть новий стандарт для всього сегменту електромобілів. Ми з нетерпінням чекаємо на можливість побачити цей автомобіль у дії
Читати далі
Схожі записиВін і далі має квадратний силует і можливість розмістити в салоні п’ять або сім людей, проте тепер розпочинає свій життєвий цикл як повністю електрична модель. Фактично GLB замінює EQB і на старті пропонується лише у вигляді електромобіля. Гібридні версії з’являться пізніше, адже компанія не відмовляється від багатоваріантної лінійки та поступово переходить до змішаної стратегії — […]
8 Грудня 2025
Vision Meta Turismo нагадує електричний Stinger Низький, стрімкий і з характером, який свого часу зробив Stinger улюбленцем багатьох автомобілістів. Після зняття моделі з виробництва у 2023 році постійно з’являлися чутки про можливу заміну, і нинішній концепт знову підігрів інтерес до цієї теми Президент Kia Хо-сун Сон минулого року натякав, що нова електрифікована інтерпретація Stinger справді […]
8 Грудня 2025
Компанія активно рухається у напрямку безпілотних перевезень і співпрацює з великою кількістю партнерів у США та за кордоном. Одним із головних проєктів став тристоронній союз Uber, Lucid та Nuro: Uber планує використовувати безпілотний модуль Nuro на понад 20 тисячах електрокросоверів Lucid Gravity, а в межах угоди також інвестує $300 мільйонів у Lucid Перші такі авто […]
8 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі