Фірмовий сервіс Tesla під загрозою через звинувачення у монополії

21.06.2024
Фірмовий сервіс Tesla під загрозою через звинувачення у монополії — photo 11187

Власники Tesla отримали зелене світло на колективний позов проти електромобільного гіганта. Вони звинуватили компанію у монополізації ринку ремонту та запчастин. Таким чином поновилась справа, яка була закрита в листопаді минулого року, коли Tesla успішно захистилась від антимонопольного позову, поданого клієнтами

Що не змогли довести позивачі?

Окружний суддя США Тріна Томпсон в листопаді минулого року заявила, що клієнти в колективному позові не довели, що проблеми “не були загальновідомими”, коли вони купували свої електромобілі. Вони також не змогли довести, що не могли передбачити, скільки коштуватиме підтримання їхніх Tesla у робочому стані

Фірмовий сервіс Tesla під загрозою через звинувачення у монополії — photo 2

Чому суддя, який спочатку відхилив позов, визнав докази незадоволених клієнтів?

Однак у новому рішенні на цьому тижні суддя Томпсон заявила, що власникам буде дозволено продемонструвати, що Tesla примушувала їх переплачувати. Це було зроблено на основі доказів, які свідчать про те, що Tesla відмовилася відкрити достатню кількість авторизованих сервісних центрів. Томпсон також визнала, що конструкція автомобілів Tesla вимагає ексклюзивної діагностики та оновлення програмного забезпечення, що може свідчити про монополію на ремонт. Крім того, суддя вказала на докази монополії на запчастини, вказавши на практику Tesla забороняти виробникам оригінальних комплектуючих продавати запчастин будь-кому, крім неї самої, та обмеження продажу запчастин споживачам

Незадоволеним покупцям Tesla також буде надана можливість довести, як вони потерпали в чергах на ремонт через страх втратити заводську гарантію. Позивачі стверджують, що такий примус порушує федеральний антимонопольний закон Шермана та антимонопольне законодавство Каліфорнії

Фірмовий сервіс Tesla під загрозою через звинувачення у монополії — photo 3

Вони також стверджують, що незаконна “прив’язка” Tesla до різних ринків змушує клієнтів робити небажані покупки. Ця заява підкріплюється твердженням, що бізнес-модель Tesla, де вона напряму продає свої автомобілі споживачам без посередників, суттєво відрізняється від бізнес-моделей конкурентів, які дозволяють незалежне обслуговування та використання запчастин від сторонніх виробників

Яким чином адвокати намагаються захистити Tesla?

Reuters повідомляє, що Tesla поки не відповіла на прохання прокоментувати цю ситуацію. Однак юристи компанії раніше відхилили позов як такий, що ґрунтується на “нелогічній теорії” про те, що Tesla навмисно погіршує свої послуги з ремонту та постачання запчастин, ставлячи під загрозу свої більш прибуткові операції з продажу та лізингу транспортних засобів

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK