Ford скасовує розробку електричної архітектури нового покоління: занадто дорого — photo 39952

Ford скасовує розробку електричної архітектури нового покоління: занадто дорого

02.05.2025
2 хвилини на прочитання

Ford працював над передовою електричною архітектурою нового покоління для своїх майбутніх моделей 

Мета цієї розробки – оптимізувати програмні функції та скоротити витрати. Також система мала допомогти компанії краще конкурувати з лідерами ринку електромобілів, як-от Tesla. Проте, ця ситуація виявилась схожою на ситуацію з підрозділом Cariad у Volkswagen – проєкт Ford зіткнувся з численними проблемами і був раптово зупинений

Ford скасовує розробку електричної архітектури нового покоління: занадто дорого — photo 2

Новітню систему, відому всередині компанії як FNV4, очолював Дуг Філд 

Раніше він був топ-менеджером в Apple та Tesla. Минулого року він був одним з найвисокооплачуваніших співробітників Ford. Його заробіток становив 15,5 мільйона доларів. Однак зростання витрат, пов’язаних з розробкою нової електричної системи, спонукало Ford повністю скасувати проєкт. Компанія застосує частину напрацьованих знань у своїй поточній програмній системі

Ford скасовує розробку електричної архітектури нового покоління: занадто дорого — photo 3

Програмне забезпечення стає новим королем в автопромисловості 

Сьогодні, коли електрифікація визначає майбутнє автомобілів, а споживачі хочуть нові транспортні засоби, котрі буквально “напхані” технологіями, брендам стає дедалі важливіше робити свої програмні системи максимально інтегрованими та передовими. Однак, оскільки такі компанії, як Ford, використовують сотні електронних компонентів від різних постачальників, часто виникає ситуація, коли компоненти просто не можуть “спілкуватися” між собою. Така роз’єднаність ускладнює розгортання бездротових оновлень (OTA)

Ford планував перейти на “зональну” систему для своєї наступної генерації електричної архітектури. Вона мала б складатися з програмних “мізків”, відповідальних за певні частини автомобіля. Ці “мізки” комунікували б з центральним керуючим блоком, повідомляє Reuters. Такий підхід мав би зменшити потребу в довгих і складних джгутах проводів. Він також мав би прискорити оновлення “по повітрю”

Ford скасовує розробку електричної архітектури нового покоління: занадто дорого — photo 4

У відео, розісланому співробітникам, котрі брали участь у проєкті, Ford заявив, що компанія переорієнтується на свою наявну електричну архітектуру. Крім того, у компанії все ще є невелика команда (так званий “skunkworks team”), котра продовжує розробляти передову електричну систему нового покоління

Ford підтвердив у своїй офіційній заяві, компанія продовжуватиме вдосконалювати технології підключених автомобілів: “Ми прагнемо надавати повноцінні можливості підключених транспортних засобів у всьому нашому модельному ряду, незалежно від типу силової установки. У той час як багато інших гравців індустрії впроваджують найпередовіші технології лише в електромобілі”

Ford скасовує розробку електричної архітектури нового покоління: занадто дорого — photo 5

Читати далі

Схожі записи
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії

Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів  Першою стала лінійка […]

20 Жовтня 2025
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії — photo 59916
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії

Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів  Першою стала лінійка […]

20 Жовтня 2025
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії — photo 59916
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK