Ford працював над передовою електричною архітектурою нового покоління для своїх майбутніх моделей
Мета цієї розробки – оптимізувати програмні функції та скоротити витрати. Також система мала допомогти компанії краще конкурувати з лідерами ринку електромобілів, як-от Tesla. Проте, ця ситуація виявилась схожою на ситуацію з підрозділом Cariad у Volkswagen – проєкт Ford зіткнувся з численними проблемами і був раптово зупинений
Новітню систему, відому всередині компанії як FNV4, очолював Дуг Філд
Раніше він був топ-менеджером в Apple та Tesla. Минулого року він був одним з найвисокооплачуваніших співробітників Ford. Його заробіток становив 15,5 мільйона доларів. Однак зростання витрат, пов’язаних з розробкою нової електричної системи, спонукало Ford повністю скасувати проєкт. Компанія застосує частину напрацьованих знань у своїй поточній програмній системі
Програмне забезпечення стає новим королем в автопромисловості
Сьогодні, коли електрифікація визначає майбутнє автомобілів, а споживачі хочуть нові транспортні засоби, котрі буквально “напхані” технологіями, брендам стає дедалі важливіше робити свої програмні системи максимально інтегрованими та передовими. Однак, оскільки такі компанії, як Ford, використовують сотні електронних компонентів від різних постачальників, часто виникає ситуація, коли компоненти просто не можуть “спілкуватися” між собою. Така роз’єднаність ускладнює розгортання бездротових оновлень (OTA)
Ford планував перейти на “зональну” систему для своєї наступної генерації електричної архітектури. Вона мала б складатися з програмних “мізків”, відповідальних за певні частини автомобіля. Ці “мізки” комунікували б з центральним керуючим блоком, повідомляє Reuters. Такий підхід мав би зменшити потребу в довгих і складних джгутах проводів. Він також мав би прискорити оновлення “по повітрю”
У відео, розісланому співробітникам, котрі брали участь у проєкті, Ford заявив, що компанія переорієнтується на свою наявну електричну архітектуру. Крім того, у компанії все ще є невелика команда (так званий “skunkworks team”), котра продовжує розробляти передову електричну систему нового покоління
Ford підтвердив у своїй офіційній заяві, компанія продовжуватиме вдосконалювати технології підключених автомобілів: “Ми прагнемо надавати повноцінні можливості підключених транспортних засобів у всьому нашому модельному ряду, незалежно від типу силової установки. У той час як багато інших гравців індустрії впроваджують найпередовіші технології лише в електромобілі”
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі