Freudenberg e-Power Systems представила батарейну систему для електричних морських суден — photo 46032

Freudenberg e-Power Systems представила батарейну систему для електричних морських суден

21.06.2025
3 хвилини на прочитання

Компанія Freudenberg e-Power Systems представила новітню розробку для морської галузі — XWAVE, універсальну та масштабовану батарейну систему, спеціально створену для електричних і гібридних суден. Завдяки десятирічному досвіду у сфері морських акумуляторних рішень, інженери Freudenberg створили продукт, який поєднує надійність, довговічність і технологічну гнучкість. У системі використано передові акумуляторні елементи Gen 3 SHP з високою щільністю енергії та тривалим ресурсом, сучасну систему управління батареями (BMS) і телематику, що разом формують фундамент для нового покоління екологічного флоту

Freudenberg e-Power Systems представила батарейну систему для електричних морських суден — photo 2

XWAVE розроблена з урахуванням практичних потреб суднобудівників, морських інженерів та операторів 

Це справжній конструктор: модулі батарей по 17 кВт-год з номінальною напругою 132 В можуть з’єднуватися послідовно до 1048 В і комбінуватися до 24 паралельних стрічок. Така структура дозволяє адаптувати систему під індивідуальні параметри кожного судна — незалежно від доступного простору чи енергетичних вимог. Важливо, що висота батарейного стека не впливає на загальну напругу, а це означає безкомпромісну гнучкість у проєктуванні

Freudenberg e-Power Systems представила батарейну систему для електричних морських суден — photo 3

У перспективі система стане вирішальним елементом для електрифікації портів та океанських маршрутів 

Очікується, що нові регуляції Міжнародної морської організації, які набудуть чинності до 2050 року, вимагатимуть нульового рівня викидів від морських суден. На цьому тлі аналітики прогнозують ріст попиту на електричні та гібридні судна на рівні понад 24% щорічно до 2030 року. XWAVE стане відповіддю на ці виклики, дозволяючи не лише зменшити викиди CO₂, а й підвищити комфорт на борту — електричні судна працюють тихіше, м’якше проходять хвилю й менше турбують морське середовище

Завдяки вбудованій системі BMS користувачі отримують повний контроль над станом батареї, а телематичне програмне забезпечення дозволяє своєчасно обслуговувати систему та підтримувати її роботу в оптимальному режимі. Безпека, довговічність і надійність — ключові параметри, які мають вивести XWAVE у лідери серед акумуляторних рішень для флоту

Freudenberg e-Power Systems представила батарейну систему для електричних морських суден — photo 4

Система вже проходить апробацію на понад 30 суднах у світі, де довела свою ефективність. Масове постачання XWAVE розпочнеться у 2027 році, і саме вона може стати новим стандартом для електричних та гібридних морських перевезень

Про компанію Freudenberg e-Power Systems

Freudenberg e-Power Systems є одним із провідних світових постачальників енергетичних систем із нульовим рівнем викидів для важких умов експлуатації. Завдяки своєму досвіду та експертизі в галузі акумуляторних батарей та паливних елементів, компанія пропонує індивідуальні рішення, зокрема комбіновані системи для електромобілів. Маючи понад 800 співробітників, Freudenberg e-Power Systems підтримує своїх клієнтів від розробки додатків до виробництва, введення в експлуатацію та обслуговування

Freudenberg e-Power Systems представила батарейну систему для електричних морських суден — photo 5

Компанія входить до складу глобальної групи Freudenberg, яка має чотири напрямки діяльності: ущільнювачі та технології контролю вібрації, неткані матеріали та фільтрація, побутові товари, а також спеціальні та інші продукти. У 2024 році група отримала дохід у розмірі 11,9 млрд євро та мала понад 52 000 співробітників у близько 60 країнах

Читати далі

Схожі записи
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK