Новий електричний Hyundai Staria вже на стадії випробувань у Європі
Hyundai готує до запуску повністю електричну версію свого футуристичного мінівена Staria, який із моменту свого дебюту у 2021 році вирізнявся дизайном у науково-фантастичному стилі. Тепер компанія планує доповнити авангардний вигляд Staria сучасною електричною силовою установкою, яка зробить модель більш актуальною в епоху сталого транспорту
Перші прототипи Hyundai Staria EV уже помічені на дорогах Європи. Шпигунські фото показують тестову версію автомобіля з німецькими номерними знаками, ретельно замасковану камуфляжною плівкою та фірмовими чорними панелями Hyundai на передній і задній частинах кузова
Дизайн без гігантської решітки: зміни в зовнішності Staria EV
На відміну від моделі з ДВЗ, електричний Hyundai Staria EV позбудеться великої чорної решітки радіатора. Замість неї передню частину оформлять у вигляді пофарбованої пластикової панелі з вбудованим зарядним портом. Проте деякі елементи охолодження все ж залишаться – прямокутний вентиляційний отвір посередині та ще два нижче по боках
Хоча на фото з тестів багато деталей залишаються прихованими, раніше модель вже потрапляла в об’єктиви камер у Південній Кореї без камуфляжу, що дає чітке уявлення про остаточний вигляд майбутнього електромобіля
Потенційні технічні характеристики Hyundai Staria EV
Офіційні технічні характеристики поки не розголошуються, однак аналітики припускають, що Staria EV може запозичити силову установку від свого комерційного аналога Iveco Moovy, який базується на шасі ST1
Iveco Moovy оснащується одним електродвигуном потужністю 215 к.с. (160 кВт) та крутним моментом 350 Нм. Покупцям пропонуються дві версії акумуляторної батареї – на 63 кВт-год та 76 кВт-год. Остання забезпечує запас ходу до 320 км (за WLTP)
Очікується, що Hyundai Staria EV матиме ще кращі показники завдяки використанню батареї на 84 кВт-год, як у флагманських моделях Hyundai Ioniq. Це дозволить забезпечити дальність ходу понад 330-350 км, підтримку технології V2L (vehicle-to-load) та надшвидку зарядку на 800-вольтовій архітектурі. Для порівняння, Moody здатен за 10 хвилин додати 100 км запасу ходу при підключенні до зарядної станції потужністю 350 кВт
Коли чекати прем’єру?
Офіційна прем’єра Hyundai Staria EV очікується до кінця 2025 року. До того часу покупцям залишаються доступними версії з 3.5-літровим бензиновим V6, 1.6-літровим гібридом або 2.2-літровим дизельним двигуном. Водночас електрифікація Staria відкриває нові перспективи як для комерційного сегмента, так і для приватних користувачів, які шукають місткий, інноваційний і екологічно чистий транспорт
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі