Дизайнери кросовера GAC Aion V другого покоління стверджують, що екстер’єр нового Aion V натхненний тиранозавром Рексом. Але на відміну від останнього, електромобіль має досить доброзичливий вигляд
Друге покоління електричного кросовера Aion V відрізняється, перш за все, абсолютно новою архітектурою платформи. Саме вона говорить про глобальні амбіції GAC, який вирішив саме з цією новинкою спробувати вдачу на міжнародному ринку

Схожість з попереднім поколінням обмежується високою поясною лінією та «носом» без решітки радіатора; все інше – нове. Довжина позашляховика становить 4605 мм, а колісна база – 2775 мм, що робить його трохи більшим за Ford Escape
Aion V другого покоління побудований на новій модульній архітектурі AEP, розробленій власними силами GAC. Кажуть, що вона забезпечує на 20% більше внутрішнього простору в порівнянні з іншими автомобілями подібного розміру завдяки продуманій компоновці та електричній силовій установці з рідинним охолодженням

Компактний позашляховик оснащений одним електродвигуном потужністю 181 кінська сила (135 кВт). Енергія зберігається в акумуляторній батареї CATL, що забезпечує запас ходу за циклом CLTC на 750 км. Він також витримує екстремальні температури від -30°C до 55°С. Незважаючи на використання архітектури на 400 В, батарея може збільшити запас ходу на 370 км всього за 15 хвилин зарядки

Передні та задні сидіння можуть складатися, перетворюючись на двоспальне ліжко, що робить позашляховик придатним для кемпінгу, особливо в поєднанні з вбудованим холодильником. Крім того, модель оснащена автономним комплексом ADAS ADiGO Pilot, що використовує 11 камер, 5 радарів і встановлений на даху LiDAR-датчик
Продажі нового GAC Aion V розпочнуться в Китаї в липні 2024 року, після чого планується вихід на інші ринки. GAC Aion вже представлений в країнах Південно-Східної Азії і має намір розширювати свою присутність на інші ринки. Прагнучи стати глобальним брендом, GAC відкриє нові заводи в Таїланді та Індонезії

Китайські ЗМІ повідомляють, що компанія розробляє варіант GAC Aion V, який буде продаватися в Китаї під брендом Toyota в рамках спільного підприємства GAC-Toyota. Не виключено, що серійна версія концепту Toyota bZ3X буде створена на базі Aion V
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі