Дизайнери кросовера GAC Aion V другого покоління стверджують, що екстер’єр нового Aion V натхненний тиранозавром Рексом. Але на відміну від останнього, електромобіль має досить доброзичливий вигляд
Друге покоління електричного кросовера Aion V відрізняється, перш за все, абсолютно новою архітектурою платформи. Саме вона говорить про глобальні амбіції GAC, який вирішив саме з цією новинкою спробувати вдачу на міжнародному ринку
Схожість з попереднім поколінням обмежується високою поясною лінією та «носом» без решітки радіатора; все інше – нове. Довжина позашляховика становить 4605 мм, а колісна база – 2775 мм, що робить його трохи більшим за Ford Escape
Aion V другого покоління побудований на новій модульній архітектурі AEP, розробленій власними силами GAC. Кажуть, що вона забезпечує на 20% більше внутрішнього простору в порівнянні з іншими автомобілями подібного розміру завдяки продуманій компоновці та електричній силовій установці з рідинним охолодженням
Компактний позашляховик оснащений одним електродвигуном потужністю 181 кінська сила (135 кВт). Енергія зберігається в акумуляторній батареї CATL, що забезпечує запас ходу за циклом CLTC на 750 км. Він також витримує екстремальні температури від -30°C до 55°С. Незважаючи на використання архітектури на 400 В, батарея може збільшити запас ходу на 370 км всього за 15 хвилин зарядки
Передні та задні сидіння можуть складатися, перетворюючись на двоспальне ліжко, що робить позашляховик придатним для кемпінгу, особливо в поєднанні з вбудованим холодильником. Крім того, модель оснащена автономним комплексом ADAS ADiGO Pilot, що використовує 11 камер, 5 радарів і встановлений на даху LiDAR-датчик
Продажі нового GAC Aion V розпочнуться в Китаї в липні 2024 року, після чого планується вихід на інші ринки. GAC Aion вже представлений в країнах Південно-Східної Азії і має намір розширювати свою присутність на інші ринки. Прагнучи стати глобальним брендом, GAC відкриє нові заводи в Таїланді та Індонезії
Китайські ЗМІ повідомляють, що компанія розробляє варіант GAC Aion V, який буде продаватися в Китаї під брендом Toyota в рамках спільного підприємства GAC-Toyota. Не виключено, що серійна версія концепту Toyota bZ3X буде створена на базі Aion V
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі